Afgelopen donderdag 26 maart 2026 is op 88 jarige leeftijd Jan den Nijs overleden, Jan is in diverse functies van onze sport actief geweest maar het meest als voorzitter van de AEV De Drafsport.
Verder heb ik hem ondanks de grote tegenstellingen in ons zogenaamde “ Schaduwkabinet “ als een liefhebber van de sport en een gezellige vent goed leren kennen en zal hem oprecht gaan missen.
Hieronder de rouwadvertentie uit uiteraard De Volkskrant, Jan R.I.P.
Jan den Nijs overleden
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 102 times
- Been thanked: 272 times
-
Malgre Tout
- Amateur
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 32 times
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1030 times
- Been thanked: 137 times
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 102 times
- Been thanked: 272 times
Re: Jan den Nijs overleden
Het is ook niet mijn favoriete krant maar ik ben er o.a. op geabonneerd om ook eens verschillende meningen/visies te lezen en dan voor mijzelf tot een standpunt te komen.Malgre Tout schreef: 29 mar 2026, 18:54 Droevig nieuws, maar dat jij de Volkskrant leest is nog veel triester.
Het zou een hele verbetering zijn als meer mensen dat eens deden en niet blindelings ergens achteraan stormen zonder respect voor een andere mening , daar hebben we er teveel van.
Persoonlijk ben ik een non-conformist , ook van mensen die ten alle tijden het juiste vlaggetje opsteken word ik misselijk maar zo zit de maatschappij nu eenmaal in elkaar
-
Malgre Tout
- Amateur
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 32 times
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1030 times
- Been thanked: 137 times
Re: Jan den Nijs overleden
ik hoorde vandaag dat Peter Aleman is overleden al 3 weken terug ik heb het nergens gelezen op het forum vond toch een man die de sport trouw bleef en een vriendelijke man zo als ik hem kende spontaan ------zo zag ik nu ook dat Mevrouw Westgeest is overleden ook iemand die de sport jaren trouw is gebleven en nu de dochter er mee verder gaat rust in vrede en familie veel sterkte gewenst