Jan den Nijs overleden

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 102 times
Been thanked: 272 times

Jan den Nijs overleden

Bericht door Dolf Rieken »

Afgelopen donderdag 26 maart 2026 is op 88 jarige leeftijd Jan den Nijs overleden, Jan is in diverse functies van onze sport actief geweest maar het meest als voorzitter van de AEV De Drafsport.

Verder heb ik hem ondanks de grote tegenstellingen in ons zogenaamde “ Schaduwkabinet “ als een liefhebber van de sport en een gezellige vent goed leren kennen en zal hem oprecht gaan missen.

Hieronder de rouwadvertentie uit uiteraard De Volkskrant, Jan R.I.P.

IMG_2004.jpeg
IMG_2004.jpeg (1.46 MiB) 241 keer bekeken

Malgre Tout
Amateur
Has thanked: 1 time
Been thanked: 32 times

Re: Jan den Nijs overleden

Bericht door Malgre Tout »

Droevig nieuws, maar dat jij de Volkskrant leest is nog veel triester.

Speedy
Professional
Has thanked: 1030 times
Been thanked: 137 times

Bericht door Speedy »

nou elke krant is niks tegenwoordig alleen maar narigheid toch

Dolf Rieken
Professional

Malgre Tout schreef: 29 mar 2026, 18:54 Droevig nieuws, maar dat jij de Volkskrant leest is nog veel triester.
Het is ook niet mijn favoriete krant maar ik ben er o.a. op geabonneerd om ook eens verschillende meningen/visies te lezen en dan voor mijzelf tot een standpunt te komen.

Het zou een hele verbetering zijn als meer mensen dat eens deden en niet blindelings ergens achteraan stormen zonder respect voor een andere mening , daar hebben we er teveel van.

Persoonlijk ben ik een non-conformist , ook van mensen die ten alle tijden het juiste vlaggetje opsteken word ik misselijk maar zo zit de maatschappij nu eenmaal in elkaar

Malgre Tout
Amateur
Has thanked: 1 time
Been thanked: 32 times

Bericht door Malgre Tout »

Speedy schreef: 29 mar 2026, 21:43 nou elke krant is niks tegenwoordig alleen maar narigheid toch
Sterk onderbouwde reactie. Daar houden we hier wel van.

Speedy
Professional
Has thanked: 1030 times
Been thanked: 137 times

Bericht door Speedy »

ik hoorde vandaag dat Peter Aleman is overleden al 3 weken terug ik heb het nergens gelezen op het forum vond toch een man die de sport trouw bleef en een vriendelijke man zo als ik hem kende spontaan ------zo zag ik nu ook dat Mevrouw Westgeest is overleden ook iemand die de sport jaren trouw is gebleven en nu de dochter er mee verder gaat rust in vrede en familie veel sterkte gewenst

Robert 9
Leerling
Has thanked: 2 times
Been thanked: 41 times

Bericht door Robert 9 »

Niets mis met de volkskrant Dolf.
Het is gezond om onze fijne maatschappij ook eens te bekijken met andere ogen en berichten.

Dolf Rieken
Professional

De Volkskrant was van origine natuurlijk een linkse katholieke krant waar nooit veel over draf en rensport gemeld werd maar de wereld is wel een beetje veel veranderd de laatste jaren. :)

Er staan altijd een aantal hele interessante rubrieken en artikelen in maar ongeveer net zoveel waar ik me kapot aan erger, dat contrast vind ik wel leuk en dan nog de puzzel van Sanders Puzzelboeken maakt alles weer goed .

Dolf Rieken
Professional

Speedy schreef: 02 apr 2026, 19:28 ik hoorde vandaag dat Peter Aleman is overleden al 3 weken terug ik heb het nergens gelezen op het forum vond toch een man die de sport trouw bleef en een vriendelijke man zo als ik hem kende spontaan ------zo zag ik nu ook dat Mevrouw Westgeest is overleden ook iemand die de sport jaren trouw is gebleven en nu de dochter er mee verder gaat rust in vrede en familie veel sterkte gewenst

Er heeft een heel artikel met foto in draf en rensport no.11 gestaan over Peter Aleman en deze week een advertentie van Wil Westgeest waar de uitvaart van vandaag heeft plaatsgevonden, toch weer eens een abonnementje nemen Stef, dan blijf je bij :D

Plaats reactie