Programma van 17 Januari 2026

Het grote VPW topic
Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 25 times
Been thanked: 91 times

Re: Programma van 17 Januari 2026

Bericht door Dolf Rieken »

@Hans Sinnige
Jullie kennelijk ook niet anders had het wel doorgegaan :D

LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 138 times
Been thanked: 93 times

Bericht door LostInHarnessracing »

Dolf Rieken schreef: 18 jan 2026, 16:43 @LostinHarnessracing
Jij bent kennelijk niet geabonneerd op draf en rensport waar de hele klaagzang in stond waarom het de week ervoor niet door gegaan was.

Jij kan mij niet wijsmaken dat als het toen volgens de quasi kenners wel door had moeten gaan dat het na een week mooi weer met plus 10 het ineens niet meer kan, bulshit !

Dat gelul over vrijwilligers word ik ook zo moe van, als men geen normale werkkrachten kan betalen moeten ze er gisteren mee stoppen.
Mooi weer met plus tien? Heb dat dan zeker gemist.

"Jankverhaal" en " klaagzang", wat een termen ook weer.

Nee, geen abonnement, koop Draf- en Rensportmagazine op de baan. Had wel graag het dubbeldikke Kerstnummer nog willen hebben en vroeg of er nog een exemplaar over was misschien maar helaas uitverkocht. Er is veel aandacht besteed aan dat nummer en deadlines maar niets op dit forum over het magazine. Ook weer zoiets.
Als iemand nog een exemplaar over heeft ?

(Vroeger ging ik gewoon naar wedcafé Menno, voor baanbezoek, en hij zei dan in onderhavige gevallen, "Hier, neem deze maar, heb hem uit". Maar het wedcafé bestaat niet meer.)

"Dat gelul over vrijwilligers word ik ook zo moe van, als men geen normale werkkrachten kan betalen moeten ze er gisteren mee stoppen."

Hoe kun je dat zeggen?
Zonder vrijwilligers zou de hele sport njet meer bestaan
De kleinere banen, de grasbanenraces, de kortebaan en zelfs VPW en zelfs vele entrainementen: ze kunnen niet bestaan zonder vrijwilligers. Mensen die hun tijd en vaardigheden geven aan de sport. Om niet. Diep respect.

Willem vd Bij zei er ook nog wat over op de Dag van het Paard.
"Die zegt af en die zegt af, maar gelukkig heb ik nog een netwerk, het is allemaal gelukt".
Op de vraag: "En volgend jaar weer?" antwoordde hij: "Dat zal ik dan nog wel vertellen". Oei.
(6.47.00, uiizending, daaromtrent).

Aan klagen en janken op een forum heeft niemand wat.

https://www.youtube.com/live/ZI7sxtowX7 ... lrLSe3Vktl

Dolf Rieken
Professional

Als je mij jouw adresgegevens doorgeeft dan zal ik je het Kerstnummer toesturen en dan doe ik gelijk het nummer met het “jankverhaal” erbij :D

Speedy
Professional
Has thanked: 495 times
Been thanked: 46 times

Bericht door Speedy »

ik wil er nog een ding overzeggen en dat is dat alko bijkerk kan bepalen of je er op kan koersen of niet de man die dag en nacht is bezig is geweest die had de beslissing moeten nemen vind ik-die zei ik krijg hem goed en onze Appie zei ook dat het kon de man met de grote ervaring te lezen in draf en rensport nr 3 -hoop dat het zaterdag door gaat succes

LostInHarnessracing
Professional

Dolf Rieken schreef: 19 jan 2026, 10:05 Als je mij jouw adresgegevens doorgeeft dan zal ik je het Kerstnummer toesturen en dan doe ik gelijk het nummer met het “jankverhaal” erbij :D
Dankjewel Dolf, tof.
Geef je morgen postadres (weet postcode niet eens).

LostInHarnessracing
Professional

Speedy schreef: 19 jan 2026, 18:46 ik wil er nog een ding overzeggen en dat is dat alko bijkerk kan bepalen of je er op kan koersen of niet de man die dag en nacht is bezig is geweest die had de beslissing moeten nemen vind ik-die zei ik krijg hem goed en onze Appie zei ook dat het kon de man met de grote ervaring te lezen in draf en rensport nr 3 -hoop dat het zaterdag door gaat succes
"Achteraf kijk je een koe in de kont" zeggen ze hier in Drenthe. Ik heb Alko ook heel hoog zitten maar we hebben dit gezamenlijk besluit van SNDR, VPW en andere bevoegden maar gewoon te respecteren. Deal with it.
VPW zit ook niet te wachten, gezien alle belangen, bedrijfseconomisch gezien, op een last minute annulering maar deal with it en veroorzaak svp geen ruis.

Dat jij wel even kan bepalen wie er wat kan bepalen.. zo werkt dat niet, Speedy.

Hoop ook dat het a.s. zaterdag gewoon wel door gaat.
🐴✨️

Dolf Rieken
Professional

LostInHarnessracing schreef: 19 jan 2026, 20:52
Dolf Rieken schreef: 19 jan 2026, 10:05 Als je mij jouw adresgegevens doorgeeft dan zal ik je het Kerstnummer toesturen en dan doe ik gelijk het nummer met het “jankverhaal” erbij :D
Dankjewel Dolf, tof.
Geef je morgen postadres (weet postcode niet eens).
Ik heb je een privébericht gestuurd maar tot op heden nog niets vernomen.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

LostInHarnessracing schreef: 19 jan 2026, 21:03
Speedy schreef: 19 jan 2026, 18:46 ik wil er nog een ding overzeggen en dat is dat alko bijkerk kan bepalen of je er op kan koersen of niet de man die dag en nacht is bezig is geweest die had de beslissing moeten nemen vind ik-die zei ik krijg hem goed en onze Appie zei ook dat het kon de man met de grote ervaring te lezen in draf en rensport nr 3 -hoop dat het zaterdag door gaat succes
"Achteraf kijk je een koe in de kont" zeggen ze hier in Drenthe. Ik heb Alko ook heel hoog zitten maar we hebben dit gezamenlijk besluit van SNDR, VPW en andere bevoegden maar gewoon te respecteren. Deal with it.
VPW zit ook niet te wachten, gezien alle belangen, bedrijfseconomisch gezien, op een last minute annulering maar deal with it en veroorzaak svp geen ruis.

Dat jij wel even kan bepalen wie er wat kan bepalen.. zo werkt dat niet, Speedy.

Hoop ook dat het a.s. zaterdag gewoon wel door gaat.
🐴✨️
je heeft het niet goed gelezen waarom ik dat zegt --Alko is een grote vriend van de baan en als hij zegt voor dat Stefan Schoonhoven er bij kwam zij hij ik krijg hem goed de baan en daar had hij zeker gelijk aan-- heeft --respect--voor-- hem dat hij dat hij het al jaren doet dus niet achteraf maar vooraf ----wij hebben allebei een mening daar over en dat mag natuurlijk maar niet zeggen dat ik het kan bepalen dat staat nergens dat ik dat gezegd heb succes verder op wolvega a.s hoop zeker dat het doorgaat

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

ik zag bij de ndr officieel bulletin nr 4 dat Hades de Vandel dat hij ruin is geworden hoop van niet de toekomstege dekhengst -het zal wel een foutje zijn dan wordt het zeker hersteld door de ndr .nl alvast bedankt-

LostInHarnessracing
Professional

Heb het dubbeldikke Kerstnummer én het magazine met daarin artikel over winterse afgelasting VPW vandaag ontvangen.
Dankjewel, Dolf! 👍

20260127_144440.jpg
20260127_144440.jpg (543.3 KiB) 30 keer bekeken

Plaats reactie