- Rouwkaart Cees Imming.jpg (77.33 KiB) 442 keer bekeken
Cees Imming overleden
-
Balance55
- Professional
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 1224 times
Re: Cees Imming overleden
R.I.P. Cees
Via de onderstaande link kunt u het artikel 'Cees Imming en dochter Ellen' lezen.
https://www.archiefndr.nl/HtmlHistMense ... Zijper.htm
Nog even van Cees genieten.
Via de onderstaande link kunt u het artikel 'Cees Imming en dochter Ellen' lezen.
https://www.archiefndr.nl/HtmlHistMense ... Zijper.htm
Nog even van Cees genieten.
-
JandeW
- Amateur
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 38 times
Cees zal me altijd bij blijven als de trainer die me de eerste kans gaf om in de koers te rijden en als een goed collega. Gecondoleerd aan familie en nabestaanden
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 161 times
- Been thanked: 366 times
Bijzondere paardenman die met de meest gecompliceerde paarden overweg kon, hij heeft er heel wat een tweede jeugd gegeven.
Generaal November is o.a. ook bij hem weer opgelapt en Jaspis du Bois werd een crack die zogenaamd niet kon reizen, bij Cees won hij twee heats op Groningen in het Kampioenschap en dekte s’avonds thuisgekomen nog een merrie.
Bovenal was het een groot liefhebber van lange en kortebaan tot het laatst van zijn leven.
Sterkte voor zijn nabestaanden met dit verlies.
Generaal November is o.a. ook bij hem weer opgelapt en Jaspis du Bois werd een crack die zogenaamd niet kon reizen, bij Cees won hij twee heats op Groningen in het Kampioenschap en dekte s’avonds thuisgekomen nog een merrie.
Bovenal was het een groot liefhebber van lange en kortebaan tot het laatst van zijn leven.
Sterkte voor zijn nabestaanden met dit verlies.
-
henklubbers
- Leerling
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 11 times
Ik zag van de week een behoorlijk stuk over hem in het Noord Hollands Dagblad staan. Ik zal vanmiddag op mijn werk trachten het te digitaliseren en dan hier te plaatsen.
-
henklubbers
- Leerling
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 11 times
Ietwat verlaat maar bijgaand het stuk over Cees Imming uit het Noord Hollands Dagblad
- Bijlagen
-
Cees Imming.pdf- (228.18 KiB) 43 keer gedownload