Dat het entrainement van Marcel en Marciano Hauber te koop staat
Stal Hauber te koop
-
Beuk1970
- Newbie

- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 16 times
Stal Hauber te koop
Zie in de draf& rensport een grote advertentie.
- Bijlagen
-
- 20260129_170201.jpg (1.66 MiB) 361 keer bekeken
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1030 times
- Been thanked: 137 times
Re: Stal Hauber te koop
ik hoorde dat het voor hun huur was al die jaren ? het is altijd triest als het verkeerd gaat ik hoorde dat het een Duitse Eigenaarresse is die het wil verkopen ---hoop van wie het ook koopt dat familie Hauber er mag blijven zitten ze hebben veel succes daar met hun paarden
-
Malgre Tout
- Amateur
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 32 times
Een paar maanden geleden is er een aanvaring geweest met een grote Duitse eigenaresse. Zij heeft tijdens een koersmeeting aangegeven direct haar paarden bij de familie weg te halen. Wanneer zij ook eigenaresse is van dit perceel, zou dit de reden kunnen zijn. Zeer vervelende zaak.Speedy schreef: 29 jan 2026, 18:42 ik hoorde dat het voor hun huur was al die jaren ? het is altijd triest als het verkeerd gaat ik hoorde dat het een Duitse Eigenaarresse is die het wil verkopen ---hoop van wie het ook koopt dat familie Hauber er mag blijven zitten ze hebben veel succes daar met hun paarden
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 400 times
- Been thanked: 301 times
Waarom plaatst iemand dit?
Hoop dat er in Wolvega Live even aandacht besteed wordt aan dit nu blijkbaar opeens item.
Liefst met iemand van Stal Hauber aan tafel natuurlijk. Vast wel.
Voordat er allemaal #indianenverhalen komen.
Je lijkt kwetsbaar als huurder maar ze kunnen toch niet zomaar pardoes wat opzeggen?.
Wat is nu de huur? Wat zouden maandlasten hypotheek nemen (maar krijgen? zijn?
Geen paniek.
(Die oude Duitse vrouw bezit er veel vastgoed en staat als zeer lastig bekend, ligt ook altijd met gemeenten in clinch, heb in die contreien gewoond).
Hoop dat er in Wolvega Live even aandacht besteed wordt aan dit nu blijkbaar opeens item.
Liefst met iemand van Stal Hauber aan tafel natuurlijk. Vast wel.
Voordat er allemaal #indianenverhalen komen.
Je lijkt kwetsbaar als huurder maar ze kunnen toch niet zomaar pardoes wat opzeggen?.
Wat is nu de huur? Wat zouden maandlasten hypotheek nemen (maar krijgen? zijn?
Geen paniek.
(Die oude Duitse vrouw bezit er veel vastgoed en staat als zeer lastig bekend, ligt ook altijd met gemeenten in clinch, heb in die contreien gewoond).
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1030 times
- Been thanked: 137 times
ik hoorde net op de telefoon een vriend die mij belde ----dat het toch netjes wordt op gelost ja wat is netjes ik zou het normaal vinden als dat zo is ---je weet hoe ik er over denk we moeten het toch afwachten wat er gebeurd------------wat gaat er op duindigt gebeuren voor de trainers met de hoge box huur wat op het forum staat wens ze allebei dat het goed komt natuurlijk