peter pannekoek
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 495 times
- Been thanked: 46 times
peter pannekoek
echt genoten van hem met zijn uitspraken hoe kan hij het onthouden zolang achter elkaar --hij hoort bij de grote club Youp -Toon-Wim Kan die konnen-de toch ook wel wat van
-
Balance55
- Professional
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 330 times
Re: peter pannekoek
Speedy schreef: 01 jan 2026, 21:33 echt genoten van hem met zijn uitspraken hoe kan hij het onthouden zolang achter elkaar --hij hoort bij de grote club Youp -Toon-Wim Kan die konnen-de toch ook wel wat van
Off-topic.......
De oudejaarsconference 'Vaarwel 2025' van de Hagenaar Sjaak Bral was ook een pareltje. Zijn boodschap voor dit jaar is: gebruik je hersens voordat ze je kwijt bent.
-
Kortebaan01
- Newbie

- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 17 times
Heerlijk Haagse benadering van de ongemakken in de hedendaagse maatschappij.
Zat tenminste humor in en je kon er wat van opsteken,
ik weet nu waarom vrouwen ouder worden dan mannen.

Zat tenminste humor in en je kon er wat van opsteken,
ik weet nu waarom vrouwen ouder worden dan mannen.
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 91 times
Vanavond om 20.30 uur op SBS 6 voor de liefhebbers Oh Oh Den-Haag met Hagenaars en Hagenezen, lijkt mij een leuk en herkenbaar programma.
- Speedy
- Professional
ga zeker kijken ook daar val je niet in slaap en dan natuurlijk oranjewinter kijken allemaal veel kijkplezier en slaap morgen lekker uit ik zeker tot 10 uurDolf Rieken schreef: 02 jan 2026, 19:37 Vanavond om 20.30 uur op SBS 6 voor de liefhebbers Oh Oh Den-Haag met Hagenaars en Hagenezen, lijkt mij een leuk en herkenbaar programma.
- Speedy
- Professional
die ene die de bloemen kocht met die dure auto die mag er van mij wel uit blijven de rest vond ik wel leuk -------is dat elke week zo programma van oh-oh den haag
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 91 times
Die Frank had vroeger met zijn ex vriendje het programma Paleis voor een prikkie.
Ik vond het niet helemaal meevallen, een beetje te weinig spontaniteit en wat die toiletjuffrouw iedereen toewenst lijkt mij een beetje overdreven terwijl ik wel iets gewend ben van het Haagse slachthuis van vroeger maar uit de mond van een (vrouw ?) klinkt het toch anders.
Er zijn dacht ik 8 afleveringen om deze tijd wekelijks.
Ik vond het niet helemaal meevallen, een beetje te weinig spontaniteit en wat die toiletjuffrouw iedereen toewenst lijkt mij een beetje overdreven terwijl ik wel iets gewend ben van het Haagse slachthuis van vroeger maar uit de mond van een (vrouw ?) klinkt het toch anders.
Er zijn dacht ik 8 afleveringen om deze tijd wekelijks.