prijs de giganten 2025
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 495 times
- Been thanked: 46 times
prijs de giganten 2025
ja het beste paard is Hades de Vandel als hij goed is is hij de winnaar --de andere paarden zijn Diva Ek en ELvis du Vallon en dat zijn de paarden van de koers naar mij mening allemaal succes p.s Kevin Prince en Niagara River kunnen verrassen voor de eerste vijf natuurlijk hopen we op meer p.s de zweedsetrainers hebben weinig trek zie ik ja ook dat kan natuurlijk
- Speedy
- Professional
Re: prijs de giganten 2025
ik hoorde vandaag als een favoriet niet wint dan heb de trainer het gedaan van elke sport ------ja ik kan het niet ontkennen natuurlijk ---- vond het wel een leuke uitspraak-------------------heeft het zelf mee gemaakt die zei als je niet kan winnen moet je niet starten
- Speedy
- Professional
alle winnaars van harte gefeliciteerd -----Hades heeft zijn uitterste best gedaan maar Diva Ek was niet te beschieten had een extra versnelling er op zitten was een mooie koersavond --ook Killer rain had een extra versnelling er op gelukkig had de stal van Paul hagoort nog grote vorm met deze paarden ga allen zo door---p.s. mooie strijd tussen Dion en Jeffry een terechte uitslag als je het niet goed kan zien op de foto vind ik
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 91 times
Ze konden uiteraard niet anders dan deat heat geven maar het blijft onbevredigend, hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat voor zo een belangrijke koers met een dergelijke dotering, een finishfoto geproduceerd word die zo overbelicht is dat er geen chocola van te maken is.
Een perfect georganiseerde koersavond en dan zo’n knullige stommiteit vind ik wel een domper.
Een perfect georganiseerde koersavond en dan zo’n knullige stommiteit vind ik wel een domper.