Deze week in draf en rensport nummer 42 een “ ingezonden stuk “ met de titel “ Project Pegasus “ als auteur staal wel Hans Sinnige vermeld wat ik op zich al een vreemde constructie vind omdat deze toch al zijn eigen column heeft.
Bij de “ dragers “ staan ook Sam Goeverneur en Edward de Kroes vermeld en dit zijn blijkbaar de mensen die de dubieuze transactie rondom Duindigt gesloten hebben wat nog steeds in nevelen gehuld is.
Ze zijn opeens tevoorschijn gekomen nadat eerst alleen “ Villa Betty “ van de heer Sandmann de potentiële koper was.
Zij gedragen zich als volledige eigenaren en hebben naar het oog, het totale heft in handen genomen terwijl er geen enkele opening van zaken gegeven word, ook niet aan verschillende Ledenraadsleden en SBRD bestuurders.
Al met al een hele mysterieuze zaak waar kennelijk de mensen achter “ Project Pegasus “ alles van weten en het zou ze sieren als ze dit willen delen.
Project Pegasus
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 91 times
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 495 times
- Been thanked: 46 times
Re: Project Pegasus
het is het proberen waard hopen we maar --------ik zie wel personen bij staan die koersen graag in het buitenland -----de koerspaarden bestand moet omhoog en daar zie ik voorlopig geen verbetering in ------we zijn nu bezig vroeg beginnen en de merries vroeg de fokkerij in ja dan hou je geen oudere koerspaarden over voor nederland dat is mijn mening
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 91 times
Re: Project Pegasus
Net een ingezonden stuk van Martijn Gruppen in draf en rensport gelezen en ik krijg sterk de indruk dat de deksel van een hele grote beerput er langzaam afgeschoven gaat worden.
Ik ben erg benieuwd of er nog een reactie gaat komen van zogenaamde kopers van Duindigt.
Ik ben erg benieuwd of er nog een reactie gaat komen van zogenaamde kopers van Duindigt.