wie wil een uitgelopen koerspaard draver een goede ouwe dag geven ----moet wel een ruin zijn en zeer mak voor rijpaard te gebruiken liefst niet ouder dan 8 jaar alvast bedankt-----het is voor mij kleindochter van 28 jaar die jaren plezier heeft gehad met oscar groenhof maar nu 28 jaar oud wil ze dat niet meer mee rijden en die krijgt toch een goede ouwe dag zolang als hij leeft
Speedy schreef: 21 feb 2025, 19:36
wie wil een uitgelopen koerspaard draver een goede ouwe dag geven ----moet wel een ruin zijn en zeer mak voor rijpaard te gebruiken liefst niet ouder dan 8 jaar alvast bedankt-----het is voor mij kleindochter van 28 jaar die jaren plezier heeft gehad met oscar groenhof maar nu 28 jaar oud wil ze dat niet meer mee rijden en die krijgt toch een goede ouwe dag zolang als hij leeft
Ik heb jouw een bericht gestuurd Stef, kijk even in het postvak.
Dolf we hebben een leuke dag gehad ze heeft er op gereden en dat ging prima we hebben met Rob geregeld dat hij hem brengt aankomende zaterdag of zondag ze houden contact met Rob ----zag er prima uit en zijn vrouw heeft alles uitgelegd over Piet de Wit mijn dochter zal je nog bedanken mij dank is zeer groot -------en hij krijgt een mooi leven ------ik bel je nog nogmaals mij dank
Hartstikke leuk, ik hoop dat ze veel plezier aan elkaar gaan beleven, het is echt een heel leuk paard met een karakter en hoorde dat jouw kleindochter ook een lieve meid is dus dat moet goed gaan
Dolf zondag middag brengt Rob hem naar Zeewolde en hij krijgt veel belangstelling Piet (bijnaam Blanco ) er zullen zeker veel filmpjes en fotoos gemaakt worden de hele familie leeft er in mee mooi toch
Laatst gewijzigd door Speedy op 07 mar 2025, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb vanmiddag afscheid genomen en hem de laatste appels gegeven, Wim van de Mespel ging er nog een paar mooie voorijzers onder slaan zodat hij zich op z’n paasbest kan presenteren, Ome Piet zou trots op hem geweest zijn.