Kalender kortebaan 2025
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 495 times
- Been thanked: 46 times
Re: Kalender kortebaan 2025
ik zie dat er meer nieuwe paarden gaan proberen ja je weet het maar nooit of ze het doen nogmaals bedankt voor je reactie
Laatst gewijzigd door Speedy op 16 jul 2025, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Malgre Tout
- Amateur
- Been thanked: 10 times
Beste Speedy (stef),Speedy schreef: 16 jul 2025, 21:05 Dolf en Rob zou Riet de Wit kunnen kortebanen b.v stompwijk of Voorschoten is dat het proberen niet waard ????/ natuurlijk het is jullie beslissing wel of niet succes verder p.s als je zegt waar bemoei je eigen mee dan haal ik het direct er af
Deze mensen lopen respectievelijk minimaal 65 en 45 jaar mee in de sport.
Hebben op alle banen gepresteerd, zowel op de lange als ook op de korte baan.
Denk je nou echt dat deze gedachte bij hun nooit gespeeld heeft ?
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 495 times
- Been thanked: 46 times
bedankt voor je reactie --het kwam bij mij ineens op en ik bedoel het spontaan om dat ik ook mee leef met Dolf En Rob ik mag ze allebei heel graag dat weten hun ook maar ik haal het er af sorry
- Zeebeschuit
- Amateur
- Been thanked: 2 times
Met nog 8 kortebanen te gaan, lijkt alles er op te wijzen dat 2025 een absoluut recordjaar gaat worden voor de kortebaansport. Tot nu toe zijn er van de 19 kortebanen, 14 van die meer omzet hebben behaald dan 2024. De overige kwamen (bijna) gelijk met de omzet.
De Kortebaanbond houd de liefhebbers goed op de hoogte en laat in hun artikel een heldere tabel met de omzetten zien, bekijk het hier: https://kortebaanbond.nl/nieuws/totalis ... kortebanen
Ze stellen ook de terechte vraag hoe het in de toekomst zal verlopen als de verkooppunten van ZEturf zullen sluiten. Het aandeel inzetten bij de fysieke kassa's op de kortebaan is een veel groter deel van de omzet dan de inzet online, via de website van ZEturf.
De Kortebaanbond houd de liefhebbers goed op de hoogte en laat in hun artikel een heldere tabel met de omzetten zien, bekijk het hier: https://kortebaanbond.nl/nieuws/totalis ... kortebanen
Ze stellen ook de terechte vraag hoe het in de toekomst zal verlopen als de verkooppunten van ZEturf zullen sluiten. Het aandeel inzetten bij de fysieke kassa's op de kortebaan is een veel groter deel van de omzet dan de inzet online, via de website van ZEturf.
Even voor alle duidelijkheid, de kassa's op de kortebaan zelf worden niet opgeheven,
Het sluiten betreft alleen de verkoop punten in sigarenzaken, wedcafes enz.
Het sluiten betreft alleen de verkoop punten in sigarenzaken, wedcafes enz.
- Zeebeschuit
- Amateur
- Been thanked: 2 times