recklinghausen dat was een mooie baan om te rijden heb het zelf een paar keer meegemaakt en geld verdiend mooi 2de met blazing song in de grote prijs jammer dat zo baan dan weer verdwijnt------------------------2vrienden belde mij gisteren die zei stef je bent toch jarig vandaag vond ik toch leuk en 83 jaar geworden hoop nog jaren door te gaan in goede gezondheid
Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag, 83 is een mooie leeftijd zeker als je nog redelijk fit bent, je bent gelijk jarig met Mick Jagger die is wel twee jaar jonger maar die springt ook nog over het podium als een jonge vent, goed gesternte kennelijk
Recklinghausen was ook de thuisbaan van draf legende Willi Rode die daar veel succes gehad heeft, zijn beste paard was volgens mij Brendy, wat een crack was dat.
De baan was wel erg hard maar de entourage was erg gezellig en ik denk er met weemoed aan terug, trouwens Der Willi is 86 jaar dus je moet hem nog maar zien te kloppen Stef
Dolf ik ga zeker mij best er voor doen ---de man was een toptrainer en rijder met veel rust in zijn lijf liet ze eigen nooit gek maken mooi he allemaal bedankt voor je reactie