Programma Kortebaan Hoofddorp, 1 juni 2024

Alles over het rondreizende circus de, kortebaan
Balance55
Professional
Has thanked: 14 times
Been thanked: 827 times

Programma Kortebaan Hoofddorp, 1 juni 2024

Bericht door Balance55 »

Via de onderstaande link kunt u het programma bekijken.

https://www.kortebaanhoofddorp.nl/index.php/nieuws

kortebaan
Professional
Been thanked: 1 time

Re: Programma Kortebaan Hoofddorp, 1 juni 2024

Bericht door kortebaan »

Een duimpje geven is ook goed, maar ik vind een oprecht dank je wel aan Balance55 wel op zijn plaats.
En dat gaat niet alleen over deze post, maar over al die posts over belangrijke draverijen waar in de wereld ook.
Programma's, voorbeschouwingen, raceverslagen, het houdt niet op.
Dank daarvoor, Balance55
Bijlagen
TiredEmojiGIF (2).gif
TiredEmojiGIF (2).gif (231.6 KiB) 3720 keer bekeken

Speedy
Professional
Has thanked: 1328 times
Been thanked: 161 times

Bericht door Speedy »

ik zit vandaag naar de kortebaan te kijken -----de regel is nog steeds dat er bij word geloot ik kan daar nog steeds niet aan wennen waarom niet dat ik het misgun maar verliezen is verliezen toch------ of laat dat paard buiten weddenschappen lopen naar mij idee dan worden de spelers die plaats hebben gespeelt niet gedupeerd door de bij geloten paard--------je ziet nu dat Rick Wester het slachtoffer is geworden -----------maar het is niet anders

kortebaan
Professional

Bericht door kortebaan »

Stef, helemaal mee eens. Deze bijloot regel, vind je in geen enkele andere sport. Verloren, naar huis, klaar over!!
Ik heb jaren lang geprobeerd betrokken bestuurders, en trainers zover te krijgen dat deze regel wordt ingetrokken.
Maar het is vechten tegen de bierkaai.

Ik heb heel lang gelden nog eens meegemaakt dat Gerrit Bosschieter met 2 paarden in de finale kwam; een van zijn paarden had het nummer 3 getroffen in de halve finale, de andere klopte zijn tegenstander. Daverende verassing met hoge uitbetalingen. Dat is met het bijloten niet meer mogelijk.

Het zotste voorbeeld van dit bijlotendrama was een jaar of 3 geleden, toen een paard, dat om 14.00 was uitgeschakeld in de eerste omloop, om 19.00 uur gehuldigd werd als winnaar van de kortebaan. Hoe bespottelijk wil je het hebben.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

natuurlijk heb ik respect voor Soundwind 14 jaar jong en dat nog presteren is geweldig hij was in de eerste omlopen te licht later heeft Lindsy een schoentje bij aangedaan toen ging het beter

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

kijk de oplossing is heel eenvoudig de derde omloop is 6 paarden dan vallen er 3 verliezers af deel de 4-5-6-prijs door 3dan hebben ze allemaal het zelfde geld de andere 3 strijden om 1-2-3- dus 1 stilstaand nummer die gaat tegen de winnaar van de rit als die weer wint dan is die de echte winnaar en dan strijd de 2-3 tegen elkaar dan heb je mooie ritten te zien voor het publiek en spelers ---wat vinden jullie ervan ?

kortebaan
Professional

Bericht door kortebaan »

Haha, die Stef,
Jouw voorstel is nu precies, zoals het zo'n 200 jaar gebeurde. Tot in de jaren 90 van de vorige eeuw, toen een paar wijsneuzen, het beter vonden om te gaan bijloten.

Ik ben dus voor het voorstel van Stef, haha.

Balance55
Professional
Has thanked: 14 times
Been thanked: 827 times

Bericht door Balance55 »

Een korte impressie van de kortebaandraverij.

https://kortebaanbond.nl/2024/06/01/zat ... hoofddorp/

Plaats reactie