Ik kan er nog snel eentje plaatsen,
over de Liefhebbers, nou, kom maar op met die anekdotes over de liefhebber op de bovenste foto
Opruimen23/De Liefhebbers
-
Malgre Tout
- Amateur
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 39 times
Re: Opruimen23/De Liefhebbers
Ja, over Adrie zijn heeeel veel verhalen te vertellen.
Vast staat, dat hij in de top 5 van meest frequente koersbezoekers mag worden gerekend.
Heeft een klein hartje, dat is zeker.
Vast staat, dat hij in de top 5 van meest frequente koersbezoekers mag worden gerekend.
Heeft een klein hartje, dat is zeker.
-
aggro3101
Hij heeft diverse keren in de koers gezeten met onder andere RISKY BUSINESS van ik geloof Hans Bot (trainer).
- Bijlagen
-
- download - 2023-01-08T125519.453.jpg (64.3 KiB) 431 keer bekeken
-
- Risky Business Amakamp Duindigt 03 (1).jpg (88.82 KiB) 431 keer bekeken
-
- Risky Business in 2003 (1).jpg (82.8 KiB) 431 keer bekeken
Laatst gewijzigd door aggro3101 op 08 jan 2023, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
jelliep
- Amateur
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 113 times
Het is al eerder verteld,maar als je aan zijn haagse vrienden vroeg wat die Kale voor werk deed,kreeg je altijd het antwoord dat hij bij Willem Wouters(WW)werkte.
Dan Cees Guldemond(guki)had een kisten fabriek in Katwijk,waar Guus en Wim Knijnenburg elke week zaagsel kwamen halen.
Een hele fanatieke man,die als Hans B en Hugo L en ik op de koffie gingen als Hugo op zijn eigen (toen al)wijze het bloed onder de nagels van Guki kon halen.
Guuk,had best wel leuke paarden Hitty Buitenzorg,Kermit G,Rodachs G en heeft bij Hans Bot een tijd een door Paul Bakker gefokt paard in training gehad(de naam ben ik kwijt).
Dan Cees Guldemond(guki)had een kisten fabriek in Katwijk,waar Guus en Wim Knijnenburg elke week zaagsel kwamen halen.
Een hele fanatieke man,die als Hans B en Hugo L en ik op de koffie gingen als Hugo op zijn eigen (toen al)wijze het bloed onder de nagels van Guki kon halen.
Guuk,had best wel leuke paarden Hitty Buitenzorg,Kermit G,Rodachs G en heeft bij Hans Bot een tijd een door Paul Bakker gefokt paard in training gehad(de naam ben ik kwijt).
-
Greyhound
- Professional
- Has thanked: 464 times
- Been thanked: 486 times
De Kale schold vroeger de pikeurs uit dat ze houten klauwen hadden en er niets van konden als de door hem gespeelde paarden niet bij de eerste 3 waren. Peter Aleman heeft toen gezegd waarom ga je zelf niet rijden als je het zo goed weet, van het 1 kwam het andere en zo werd Adrie amateurrijder met een paard van Aleman op zijn naam. Samen hebben ze veel plezier gehad met als grootste de derby winst van Davy Boko op Duindigt met Hugo Langeweg Jr. op de sulky.
download/file.php?mode=view&id=12733
Ereronde na de Derby 2013:
De relaties van Davy Boko: fokker John Bootsman en zijn rechterhand
Elbert van der Pol, eigenaar Peter Aleman (met pet), zijn schoonzoon
Maup Hanemeijer en zijn rechterhand Adri van Wijngaarden.
download/file.php?mode=view&id=12733
Ereronde na de Derby 2013:
De relaties van Davy Boko: fokker John Bootsman en zijn rechterhand
Elbert van der Pol, eigenaar Peter Aleman (met pet), zijn schoonzoon
Maup Hanemeijer en zijn rechterhand Adri van Wijngaarden.
- Bijlagen
-
- Davy Boko Derby ere 2.jpg (73.88 KiB) 420 keer bekeken