kortebaan schreef: 27 jun 2022, 14:41
Ik had de gewoonte om als ik bijdrage maakte voor de rubriek Üit de oude doos" om regelmatig de knop, "bewaar Concept" te gebruiken.
De eerste keren dat ik dat deed, had ik nog al moeite om het concept daarna terug te vinden, maar uiteindelijk lukte dat wel.
Nu ben ik dat weer kwijt, maar als ik weer eens wat archief materiaal ga plaatsen vind ik dat wel weer.
Jammer joh, je stelt altijd van die interessante vragen,
Gewoon nog eens proberen, in kleinere hapklare brokken. Ik zal met plezier je vragen beantwoorden (om jag kan

).
Frankrijk ligt mij minder.
Bedankt voor je tips. En dat je zegt dat je m'n vragen waardeert. Vraag me dat wel eens af namelijk. Op 9 van de 10 vragen krijg ik nooit antwoord hier. Gister nog een vraag gesteld over de racecards op Zweden, over bij de paardjes vermelde recordtijden. Geen antwoord.
Laatst nog een vraag over de stand van de wielen bij sulkys.
Geen reactie.
En zo kan ik nog wel even doorgaan met voorbeelden.
Voor mij belangrijke vragen, anders stel ik ze niet.
Heb nog liever: Heb echt totáál geen idee, zou het niet weten" of: zelfs: "Wat een stomme vraag zeg, denk zelf na" dan dat je vraag genegeerd lijkt te worden. Op een forum nog wel.
Misschien kom ik nog eens terug op het onderwerp en maak alsnog dat topic aan, voor nu even helemaal geen zin in. Het loopt ook niet weg, maar toch. Echt een mooi topic om te brainstormen, daar is een topic toch mede ook voor, over onze mooie sport
Maar goed. Toe maar.