V.D.R.P .nl

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Speedy
Professional
Has thanked: 1330 times
Been thanked: 161 times

V.D.R.P .nl

Bericht door Speedy »

ik zag in de draf en rensport nr 12-discusie over zweep gebruik ik zelf-zeg--je kan niet zonder in de koers zeker niet met 2 jarige maar ik zelf zou zeggen -begin de zweep half onder je arm en half in je hand dan kan je hem altijd netjes gebruiken --------------soms zie je dat de zweep van achter naar voren wordt-gehaald deed ik zelf natuurlijk ook vroeger daar heb ik ook wel eens boette voor gehad paul zegt terecht we leven nu in 2022 misschien een tip succes ermee vrienden---------------------was wel een grote opkomst op de foto te zien en zo hoort het ook toch

Speedy
Professional
Has thanked: 1330 times
Been thanked: 161 times

Re: V.D.R.P .nl

Bericht door Speedy »

ik las dat de heer G Hoetmer dat er geen te kort is aan paarden-MAAR WAAR ZIJN ZE DAN ALLEMAAL tekort aan prijzengeld dat laatste is zeker waar maar laat de ndr nou is een lijst maken wat er in training staat wat kan koersen kijk de grote trainers hebben veel aanvoer van jonge paarden die kunnen kiezen uit de beste toch dat was vroeger ook zo ook jan en ik hadden minimaal 15 jonge paarden elk jaar ook wel eens 21 jaarlingen gehad dus ook wij konden kiezen wat er koerste en geloof mij er vielen heel veel van af die niet gekoerst hebben toen die tijd gingen ze de grens niet over verhuisde er wat en verkocht zonder papieren wil er mee zeggen als er 200 worden geboren dan voorzichtig gezegd vallen er al 100 af-die niet goed genoeg zijn voor de koersen en nu ongeveer 25 gaan de grens over om verder te koersen kijk maar naar duitsland en zweden iedereen mag beslissen over zijn eigen paarden want dat zijn de mensen die de rekeningen betalen lees het verhaal maar van de heer MICHEL DE BRUIN van zijn paarden wat hij er over beslist maar laten we maar positief blijven toch succes allemaal---------------------in zweden-denemarken-noorwegen lopen er nog paarden bij ons vandaan hoe jong ze ook zijn-en hoe oud ze ook zijn

Plaats reactie