leegloop

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
jelliep

leegloop

Bericht door jelliep »

De leegloop is begonnen bij het andere forum,alleen nog een beetje spelen,voor de rest niets geen mooie verhalen meer,
Het is zelfs zo erg,dat ze de onderwerpen van dit forum gaan halen.
Toch wel een compliment voor Stef en Arend,dat ze niet meer zelf iets kunnen plaatsen.
Het aantal mensen wat beledigt en afgezeken kunnen worden,die zijn er haast niet meer.
Ik las ook van een forum (niet van hier)lid dat hij buiten gesloten was op dit forum,na enkele kritische opmerkingen
Hadden ze dat op hun eigen forum ook gedaan om mensen die alleen beledigingen en afzeiken plaatsten,heel misschien had dat forum nog een toekomst gehad.
Nu nog enkele feiten en waarheden ,de laatste die lid wilde worden was volgens mij al een hele tijd waren het er toen ongeveer 135,daarna nooit meer iemand bijgekomen,mijn vraag waarom niet.
Tot nu toe 8 leden die voor 2021 betaald hebben,hoe kan dit of heeft men zich afgekeerd van dat eeuwige betweterige gedoe.
Wat gaat er gebeuren met de leden die niet betaald hebben voor 2021,worden die geroyeerd
en worden die afgesloten,ben benieuwd,laten wij lekker door gaan met dit prachtige forum.

Quest
Leerling

Re: leegloop

Bericht door Quest »

Het lijkt me beter om je gewoon op dit forum te concentreren en geen andere fora hier te bespreken.

Speedy
Professional
Has thanked: 1151 times
Been thanked: 152 times

Bericht door Speedy »

Quest schreef: 12 mar 2021, 15:00 Het lijkt me beter om je gewoon op dit forum te concentreren en geen andere fora hier te bespreken.
een vraag zat u ook op het andere forum ?

Quest
Leerling

Bericht door Quest »

Tot het besloten werd wel ja. En ik was er net als hier niet heel actief, maar ik ben een pure sportliefhebber, heb ook altijd een koers paardje gehad :)

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

mooie verhalen zijn altijd welkom bedankt voor je reactie en succes verder vriend

piettolsma
Leerling
Been thanked: 8 times

Bericht door piettolsma »

Vandaag lidmaatschap nakoersenforum opgezegd (na vele jaren),schoon genoeg ervan geschoffeerd te worden door hagen,zonder dat de heren(redactie kees,rico hem teruggefloten(met respect reageren staat boven het forum) niks van gemerkt.Weer een minder eigen schuld.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

hoe is het mogelijk dat bazire doorkoerst met davidson du pont jef hagen zou nu wel rustiger worden want zijn trainer wint heel weinig maar eerlijk gezegd ze zoeken het maar uit de fransen koersen heb ik niet zoveel mee op behalve als er nederlanders in starten dinsdag weer in enghien met rick 5koers nr 9 om17.20 uur rick succes ik moet wel zeggen dat rico en positivo mij een hoop hebben geleerd daar blijf ik hun dankbaar voor

jelliep

Bericht door jelliep »

Piet,jij hebt het zelf gedaan,ik ben vandaag geblokkeerd,vind ik het jammer,natuurlijk niet,was was er nog te beleven,kortom weer 2 minder.

Is the day after
Amateur

Bericht door Is the day after »

jelliep schreef: 12 mar 2021, 13:35 De leegloop is begonnen bij het andere forum,alleen nog een beetje spelen,voor de rest niets geen mooie verhalen meer,
Het is zelfs zo erg,dat ze de onderwerpen van dit forum gaan halen.
Toch wel een compliment voor Stef en Arend,dat ze niet meer zelf iets kunnen plaatsen.
Het aantal mensen wat beledigt en afgezeken kunnen worden,die zijn er haast niet meer.
Ik las ook van een forum (niet van hier)lid dat hij buiten gesloten was op dit forum,na enkele kritische opmerkingen
Hadden ze dat op hun eigen forum ook gedaan om mensen die alleen beledigingen en afzeiken plaatsten,heel misschien had dat forum nog een toekomst gehad.
Nu nog enkele feiten en waarheden ,de laatste die lid wilde worden was volgens mij al een hele tijd waren het er toen ongeveer 135,daarna nooit meer iemand bijgekomen,mijn vraag waarom niet.
Tot nu toe 8 leden die voor 2021 betaald hebben,hoe kan dit of heeft men zich afgekeerd van dat eeuwige betweterige gedoe.
Wat gaat er gebeuren met de leden die niet betaald hebben voor 2021,worden die geroyeerd
en worden die afgesloten,ben benieuwd,laten wij lekker door gaan met dit prachtige forum.
Ik weet niet of ze het eraf halen maar wat ik hier plaats plaats ik ook daar.

Miss is dat het...

Daarbij ben ik van van feiten en weten. Soms prettig soms pijnlijk.

Om met de woorden van een fenomeen te spreken... ALLES DOET ER TOE.

Is the day after
Amateur

Bericht door Is the day after »

Speedy schreef: 14 mar 2021, 16:21 hoe is het mogelijk dat bazire doorkoerst met davidson du pont jef hagen zou nu wel rustiger worden want zijn trainer wint heel weinig maar eerlijk gezegd ze zoeken het maar uit de fransen koersen heb ik niet zoveel mee op behalve als er nederlanders in starten dinsdag weer in enghien met rick 5koers nr 9 om17.20 uur rick succes ik moet wel zeggen dat rico en positivo mij een hoop hebben geleerd daar blijf ik hun dankbaar voor
Stef,vraagje...

De eigenaar zegt,DOORKOERSEN! Wat dan?

Als eigenaar het je 1 recht en dat is gelijk je plicht,de rekeningen betalen!!

En als ik mij niet vergis,Bazire is de meest verdiende trainer dit winterseizoen.

Succes met je speel,we blijven vrienden ga zo door.

Plaats reactie