Audio bestanden John Bootsman mbt Duindigt

Wat is er online te zien, lezen en horen. Lees en deel het hier
Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 25 times
Been thanked: 91 times

Re: Audio bestanden John Bootsman mbt Duindigt

Bericht door Dolf Rieken »

Ik heb het al eerder verteld hoe het zit dus zal niet in herhaling vallen maar Duindigt (“ De Koninklijke”) was altijd een rijke vereniging met veel bezittingen die allemaal in de sport zijn opgegaan.

Zonder te beweren dat het allemaal altijd even goed gegaan heeft de baan of de bijbehorende vereniging part nog deel aan deze hypotheekschuld.

De afgevaardigden van Landbouw hebben de chaos en schuld veroorzaakt door een totaal gebrek aan kennis en gevoel voor de sport doorspekt met een misplaatst arrogant gedrag.

We kunnen alle jaarrekeningen en notulen van vergaderingen naslaan waarin deze desastreuze beslissingen zijn genomen maar daar kopen we vandaag niets meer voor en de daders liggen meestal op het kerkhof.

We zullen moeten accepteren dat het gebeurd is met de draf en rensport wat ook grotendeels veroorzaakt is door sterk veranderd maatschappelijk gedrag, laten we het mooie verleden maar koesteren.

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 25 times
Been thanked: 91 times

Re: Audio bestanden John Bootsman mbt Duindigt

Bericht door Dolf Rieken »

Woensdag 2 juli kreeg ik draf en rensport nr 26 van 25 juni binnen, een beetje laat maar ik heb tegenwoordig de behoefte niet meer om deze bij de postbode uit zijn handen te trekken maar dit terzijde.

Al lezende kwam ik een ingezonden stuk van John van Nierop en Piet van der Poel waarin ze de geschiedenis van de hypotheek op een voorzichtige maar wel duidelijke manier samenvatten dus raad een ieder die hier in geïnteresseerd is dit stuk te lezen, het maakt veel dingen duidelijk.

Overigens zijn beide heren plus opvolger Max van der Lubbe om voor mij onduidelijke redenen oneervol ontslagen uit hun functie.

Plaats reactie