"Drafsport wacht een grote taak" (De Telegraaf)

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 541 times
Been thanked: 440 times

"Drafsport wacht een grote taak" (De Telegraaf)

Bericht door LostInHarnessracing »

Huh? De Telegraaf heeft aandacht voor de drafsport?

Het is een ingezonden opiniestuk(je), van een lezer. Geen artikel van de Telegraaf zelf.
Er wordt nogal wat gezegd:
"Mismanagement en visieloosheid zijn de kernwoorden van de afnemende belangstelling."

Hopelijk is dit een opstapje naar regelmatiger weer eens (maar dan positieve) aandacht voor de sport in die grote krant.

https://www.telegraaf.nl/watuzegt/13851 ... t-onderuit

Hans Sinnige
Amateur
Has thanked: 22 times
Been thanked: 25 times

Re: "Drafsport wacht een grote taak" (De Telegraaf)

Bericht door Hans Sinnige »

De toegevoegde waarde van de brief is nul. Dat we niet in de krant staan is een feit. Dat heeft minder met mismanagement te maken, meer met het feit dat we ten opzichte van de goede jaren '70 en begin '80 links en rechts concurrentie hebben gekregen van andere wedvormen en sporten die zich blijkbaar meer lenen voor uitzending op tv. Ik ben met Hans Eysvogel enkele jaren geleden nog bij Studio Sport en bij Ziggo geweest. Beide zeiden: de tijd dat er een koers van de start tot de finish wordt uitgezonden is voorbij. Studio Sport wil een verhaal bij een paard, Ziggo een verdienmodel. De brief van de heer De Boer is niets meer dan het nakwaken van dat wat mensen roepen die geen tijd nemen om zich echt in de oorzaken te verdiepen. En aan het vinden van een oplossing draagt de brief al helemaal niet bij

Speedy
Professional
Has thanked: 1330 times
Been thanked: 161 times

Bericht door Speedy »

de man doet zijn best maar de hele drafsport stelt nu helemaal niks voor kijk maar bij de aangiftes alkmaar wie gaat er nog heen voor het prijzengeld de trainers die het dichts in de buurt wonen en wolvega gaat volgens mij ook hard achteruit met de koersenmoet toch minimaal 8koersen zijn op zodag hoe is het mogelijk toch allemaal we hopen maar op goede tijden positief blijven denken succes allemaal------------------------------------------------------------------------------als ik dan lees in het officieel bulletin op groningen krijgtrosalie janssen met gon ikaria 150 euro boete niks verdiend waarom geen b.v. 2 koersdagen rij vverbod en duindigt jhon westenbrink 125 euro boete wint 300 euro en aad pools 125 euro boette de prijzen zijn al zo laag dan win je en je moet geld meenemen ik vind het streng gestraft
Laatst gewijzigd door Speedy op 19 mei 2021, 17:16, 2 keer totaal gewijzigd.

LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 541 times
Been thanked: 440 times

Bericht door LostInHarnessracing »

Helemaal eens met Hans Sinnige.
Heb er ook duidelijk bij gezegd dat het maar ingezonden stukje van een lezer was. En idd niet constructief.
Erger me er ook aan dat de drafsport nooit meer op NOS Sport is. Maar wel een halve dag voorkwebbelen over een of andere wielerkoers, waar nog geen meter gereden is. Dat soort dingen. Veel dezelfde sporten, geen drafsport.

Plaats reactie