Ik weet zeker, dat ik 1 forumlid een groot plezier doe met het in het zonnetje zetten van:
FELIX, geboren 30-03-1964.
Vader: de Zweed SKYMASTER-BULWARK
Moeder: TOEKAN S.-FRIED.
Fokker: F.J. Akkerman, Lemsterhop.
rijder: Giel van der Togt
eigenaren: E. Dooper (vader van Luut) en de Wrede (vader van Arend).
Later alleen E. Dooper.
Gewonnen Topkoersen:
Holland-België onderdeel 1967
Holland-België onderdeel 1969
KAMPIOENSCHAP VAN NEDERLAND 1969 en
KAMPIOENSCHAP NEDERLANDSE PAARDEN 1970 en nog vele andere koersen.
Beste product van FELIX was UNIE LOE.
Dochters van FELIX werden moeder van o.a. ALEXANDER S. , KATHY H., ELVIRA RITA STAR, MONEYMAKER H., BILLY VREDEBEST, BIANCA S. en YVANLOE H.
Hierbij enkele foto's. De gene waar ons forumlid op staat heb ik al eerder geplaatst.
FELIX en Giel van der Togt.
-
a.hoegen2412
FELIX en Giel van der Togt.
- Bijlagen
-
- Felix Anton CAlkestis.jpg (124.8 KiB) 437 keer bekeken
-
- Felix N-B 1969.jpg (61.31 KiB) 437 keer bekeken
-
- Felix KvN 1969.jpg (106.23 KiB) 437 keer bekeken
-
- Felix KLM 69.jpg (79.76 KiB) 437 keer bekeken
-
- Felix 25-5-1969 e.jpg (111.75 KiB) 437 keer bekeken
-
- Felix 27-3-1968 e.jpg (120.94 KiB) 437 keer bekeken
-
- Felix met Giel.jpg (61.99 KiB) 437 keer bekeken
-
- Felix 20-9-1967.jpg (109.46 KiB) 437 keer bekeken
-
- Felix 2e EK 5j.jpg (106.62 KiB) 437 keer bekeken
-
- Felix 01.jpg (68.26 KiB) 437 keer bekeken
-
jelliep
Re: FELIX en Giel van der Togt.
Daar doe je me plezier mee,mooie tijd
Dacht toen Felix zich plaatste voor het kampioenschap europees voor 5 jarigen,dat het een mooi reisje naar het buitenland zou worden,maar nee,het werd gehouden op duindigt,waar hij tweede werd achter Wallburg,rijder Willi Roth,eigenaar Stall Kurier.
Een kleine correctie,de mede eigenaar van Felix was niet alleen de vader van Luut maar ook Arend zelf.
Dacht toen Felix zich plaatste voor het kampioenschap europees voor 5 jarigen,dat het een mooi reisje naar het buitenland zou worden,maar nee,het werd gehouden op duindigt,waar hij tweede werd achter Wallburg,rijder Willi Roth,eigenaar Stall Kurier.
Een kleine correctie,de mede eigenaar van Felix was niet alleen de vader van Luut maar ook Arend zelf.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1349 times
- Been thanked: 162 times
jelliep weet jij het adres waar giel woont of telefoonnummer ik zou hem graag nog een keer willen ontmoeten alvast bedanktvriend
-
jelliep
Stef,Giel woont op de holtrustweg in Hasselt(Overijsel),heeft het spul toendertijd verkocht aan een top ruiter met springpaarden,en heeft ernaast een prachtig huis laten bouwen,ben al lang van plan samen met Hans Bot op visite te gaan,maar ja Hans is druk,Ik heb ook nog genoeg te doen,dus het komt er niet van.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1349 times
- Been thanked: 162 times
kees bedankt ik bel hem eerst op dan ga ik er heen heb een mooie tijd met giel meegemaaktpostcode weet ik nu ook7954 pbmaar nog geen telefoonnummer maandag weet ik meer--------------------------------------- ze geven het nummer niet door jammer