Rob Feenstra, rust zacht

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 541 times
Been thanked: 440 times

Rob Feenstra, rust zacht

Bericht door LostInHarnessracing »

In de uitzending over Wolvega/Mons vernamen wij het verdrietige bericht van het verscheiden van Rob Feenstra.
Respectvol gebracht nieuws.

Als relatieve nieuwkomers (('herintreders') kwamen wij toen het nog kon het laatste jaar regelmatig op het VPW Wolvega.
Opeens werden wij aangesproken door een best wel heel oude doch vriendelijke man.

Blijkbaar vielen wij hem op, hij loopt al langer mee natuurlijk en kent iedereen daar van de vaste bezoekers en wij vielen op ofzo en hij sprak ons aan. Wij gaven onze sterke belangstelling en enthousiasme voor de prachtige baan en de sport aan. Ongevraagd leidde hij ons 'naar boven'. 'Eigenlijk' was dat gesloten, die luxe ambiance maar hij wilde het ons graag laten zien. En wij mochten daar gerust even rondkijken en van daar boven de baan en de volgende koers zien.
Hij vertelde ondertussen honderduit over 'zijn' VPW en Lindenoord en hoe ie alle ontwikkelingen had meegemaakt en ik vertelde over dat ik er vroeger ook wel kwam en wist precies te beschrijven hoe die wedloketten daar eerder waren en hij herkende dat en ik vertelde over SPEEDY VOLITA die ik er had zien lopen.
Een heel warme ontmoeting.

We hadden geen idee wie die man was, maar wel door dat hij overal veel van af wist en liefde had voor de dravertjes en trots was op Wolvega en duidelijk al heel wat jaartjes mee liep, je hoefde hem niets wijs te maken. Maar hij wilde wel graag veel vertellen.
Later op de avond bij de laatste koers van die dag liepen we langs/voor de wedloketten om de laatste koers te zien en hij was aan het regelen en opruimen maar hij liet een hele stapel wedformuliertjes uit z'n handen flikkeren, zo op de grond. Veel mensen liepen door, gauw naar buiten naar de koers. Wij zagen het en hielpen de man met het opruimen van al die papiertjes op de grond. Hij kon wat moeilijk bukken gezien zijn leeftijd. Als vanzelfsprekend. Het was echt een duidelijk oude man maar hij keek ons dankbaar aan voor dat helpen. En we kletsten nog wat onderwijl over hoe gaaf de drafbaan is en spoedden ons naar buiten om ik meen ACE GIO GAR te zien winnen, kan ook een ander paardje zijn geweest.

Maar die ontmoeting zijn we nooit vergeten.

Zag en hoorde nu dat bericht in de uitzending Mons/Wolvega met foto's van hem. En dacht: Hey, dat is die man!" Een onvergetelijke man.
Respect.

Rust zacht, Rob Feenstra
Bedankt voor uw enthousiasme en de mooie ontmoeting.

https://stellingwerf.nl/wolvega/Rob-Fee ... 37225.html

Is the day after
Amateur

Re: Rob Feenstra, rust zacht

Bericht door Is the day after »

Rob,

Bedankt voor de vele uurtjes plezier als ik je tegenkwam.
Ik vond het altijd gezellig om ff met je "slap te ouwe-hoeren".... Over van alles en nog wat en soms paarden.

Bijdeze wens ik de familie sterkte met het verlies van Rob.

Sam.

a.hoegen2412

Re: Rob Feenstra, rust zacht

Bericht door a.hoegen2412 »

Wij wensen familie en nabestaanden veel sterkte met het dragen van dit verlies.
Rust zacht Rob.

Plaats reactie