Geen Koers, maar gelukkig wel veel te lezen

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
jelliep

Re: Geen Koers, maar gelukkig wel veel te lezen

Bericht door jelliep »

Dat dit forum de beste,de duidelijkste,het overzicht zeer goed is,en waar je je mening kan spuien zonder dat je terecht wordt gewezen(dat is gelukkig maar op 1 forum het geval)ben ik het helemaal eens.

Speedy
Professional
Has thanked: 1330 times
Been thanked: 161 times

Bericht door Speedy »

mij dochter vind dit een wijs besluit dat ik enkel maar hier op deze forum zit netjes en correcten dat ik van het andere bent afgegaan is ze heel blij mee ik heb het haar beloofd dat ik nooit meer zal terug gaan daarom heb ik gevraagd op 31-1-2021 haal alles maar weg van mij ik heb er verder niet meer na gekeken maar ik wens de anderen heel veel plezier op dat forum behalve een natuurlijk groette stef

administrator
Site Admin
Has thanked: 34 times
Been thanked: 15 times

Bericht door administrator »

Speedy schreef: 07 feb 2021, 10:31 mij dochter vind dit een wijs besluit dat ik enkel maar hier op deze forum zit netjes en correcten dat ik van het andere bent afgegaan is ze heel blij mee ik heb het haar beloofd dat ik nooit meer zal terug gaan daarom heb ik gevraagd op 31-1-2021 haal alles maar weg van mij ik heb er verder niet meer na gekeken maar ik wens de anderen heel veel plezier op dat forum behalve een natuurlijk groette stef
Beste Stef, uit veiligheids-overwegingen wil ik u een nieuw password geven. Wilt u aan uw dochter vragen of ze contact met mij opneemt? Dat kan via het contact formulier.

Mvg,
De beheerder van het forum.
Draf en rensport forum administrator

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

leuk gesprek gehad met jeroen van morgen en alles is nu in norden
Laatst gewijzigd door Speedy op 08 feb 2021, 13:40, 2 keer totaal gewijzigd.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

administrator schreef: 07 feb 2021, 11:35
Speedy schreef: 07 feb 2021, 10:31 mij dochter vind dit een wijs besluit dat ik enkel maar hier op deze forum zit netjes en correcten dat ik van het andere bent afgegaan is ze heel blij mee ik heb het haar beloofd dat ik nooit meer zal terug gaan daarom heb ik gevraagd op 31-1-2021 haal alles maar weg van mij ik heb er verder niet meer na gekeken maar ik wens de anderen heel veel plezier op dat forum behalve een natuurlijk groette stef
Beste Stef, uit veiligheids-overwegingen wil ik u een nieuw password geven. Wilt u aan uw dochter vragen of ze contact met mij opneemt? Dat kan via het contact formulier.

Mvg,
De beheerder van het forum.
bedankt en het is in norden groette stef

Plaats reactie