Coach Sebastien Guarato vergelijkt Face Time Bourbon op een duidelijke manier met zijn voormalige superster Bold Eagle (die in de 50 miljoen liep), je hoort wie hij het leukst vindt.
Bold Eagle was de prachtige lierspeler die precies wist wat er aan de hand was, die zich ontspande en zichzelf redde tot het tijd was, toen het klein was.
Face Time is de niet-slimme machine die zichzelf gewoon naar beneden boort en rijdt, die nauwelijks weet waar de finish is. Sebastien denkt dat het op de lange termijn een nadeel kan zijn. Vandaag was het absoluut geen zorgen, ik dacht dat het paard alles deed wat Goop van hem vroeg. Hij reed ook de gebruikelijke startkalebas, op zichzelf bestuurd door een coureur die eruitziet alsof hij dol is op het Franse startsysteem.
Maar wie niet? Het starten van de auto voelt in vergelijking ongelooflijk kleurloos aan.
Klinkt dat dan als de
Elite Race? Kunnen we deze machine daar ooit zien? 2021 klinkt uitgesloten, de Verenigde Staten trekken de cirkel rond het paard aan, alleen de pandemie eindigt. Ga dan naar het snelste circuit van het land en rijd onder de 1,07 over een Engelse mijl.
Niemand twijfelt eraan dat het onmogelijk is, toch? De enige vraag is of ze sparren kunnen regelen? Wie doet mee en biedt weerstand?
Het was een prachtige zondag met actie van wereldklasse en we mogen ook van de gelegenheid gebruik maken om hulde te brengen aan de coach, Sebastien Guarato. Voor de race klonk hij alleen maar vrolijk. Het gesprek dat het paard na het verlies in Italië in oktober (tweede) een beetje aan dek stond, qua vorm, is verleden tijd en voelt nu gewoon stom aan.
"We hebben getraind met de bedoeling dat hij vandaag bovenaan staat en dan doet Björn Goop de rest. Ik geef hem een paard dat alles aankan. Björn weet dat. Bold Eagle moest aan het einde van zijn carrière sluipen, dus het is helemaal niet met Face Time. Ik ben nu heel blij met hem, alles is perfect ”.
Ja, we hebben het gezien. En nu is Björn Goop bijna onsterfelijk. Ik heb bijna geen woord meer om hem te eren. Een betere chauffeur is nog nooit gezien - en zal nooit meer worden gezien.
Hartelijk dank, mijnheer Goop!
Info: Aftonbladet
Guarato over FTB
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1330 times
- Been thanked: 161 times
Re: Guarato over FTB
heel dankbaar van de trainer mooie woorden en dat hij bjorn zo waardeerd mooi toch