https://harddravers.nl

Wat is er online te zien, lezen en horen. Lees en deel het hier
Speedy
Professional
Has thanked: 1030 times
Been thanked: 137 times

Re: harddravers.nl

Bericht door Speedy »

heel mooie side hier hebben we wat aan geen gezoek meer en keurig ingedeeld rinus bedankt ga zo door vriend

a.hoegen2412

Bericht door a.hoegen2412 »

Mooie overzichtelijke site Rinus. Onze complimenten.

a.hoegen2412

Bericht door a.hoegen2412 »

Nou Rinus we doen gewoon net of hij van jou is.

jelliep

Bericht door jelliep »

Dit is zeker een aanwinst,het wordt hier steeds leuker en drukker denk ik en terecht.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

vrienden ik heb vanavond het andere forum opgezegd omdat ik ook zoveel telefoontjes kreeg waarom blijf je daar op en ze hebben gelijk rinus en vrienden we gaan er een gezellige forum van maken geen discussies en geen spel er op zetten maar positieve dingen de oude doos vind ik schitterend en andere uitslagen rinus een mooie nieuwe site gemaakt nou KEES PINO vrienden ik hem nu toch woord gehouden he tot gauw vrienden

Horsie
Newbie
Newbie

Bericht door Horsie »

Speedy schreef: 25 jan 2021, 14:30
heel mooie side hier hebben we wat aan geen gezoek meer en keurig ingedeeld rinus bedankt ga zo door vriend

outside of de f-side?

jelliep

Bericht door jelliep »

Stef,nu wordt je toch verstandig(eindelijk)Die beslissing had ik al een tijdje geleden genomen.
Het blijft jammer dat 1 figuur,zo een leuke (dat was het echt)site om zeep kan helpen.
Heb geprobeert dat figuur in zijn eigen bewoordingen en zijn beledigingen te bewegen om te dimmen,maar dat mocht niet meer van Kees.
Gelukkig hebben we deze site met prachtige verhalen,wie ik mis zijn natuurlijk Dolf en Kortebaan.
Laten we lekker zo doorgaan.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

Horsie schreef: 31 jan 2021, 21:48
Speedy schreef: 25 jan 2021, 14:30

outside of de f-side?
natuurlijk de klasse side onmisbaar in je leven toch zo mooi

LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 400 times
Been thanked: 302 times

Bericht door LostInHarnessracing »

Ja echt leuk zo’n forum om over dravers te kunnen lezen en praten. Alles is nu dan wel dicht maar de liefhebbers zijn er gewoon en blijven!

Harddravers.nl is een leuke site. De paarden die je kan opzoeken zijn dat voornamelijk de Nederlandse paarden?
Ik zocht laatst na de Prix d’ Amerique Facetime Bourbon op maar er staat weinig van hem ingevuld.

Plaats reactie