Goudsblom & den Dekker #7 - Wie is de beste merrie van NL?
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1030 times
- Been thanked: 137 times
Re: Goudsblom & den Dekker #7 - Wie is de beste merrie van NL?
blij dat jullie er weer zijn waarom het is gezellig om jullie te horen over de tips die jullie geven was vandaag prima ga zo door al is het elke week ik blijf zeker kijken en luisteren alvast bedankt vrienden
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 400 times
- Been thanked: 301 times
Waarom heet het niet "Goudsblom en den Wedder" ?
Het gaat alleen maar over 'gouden tips' om te 'cashen', dat element uit draf- en rensport. En die drukte..
Het is een kwestie van smaak. Vind er amper een doorkomen aan, kan de aandacht er moeiilijk bij houden.
Maar hoop dat het voorziet in een behoefte. In ieder geval respect voor een regelmatige vlog uitzenden.
Het gaat alleen maar over 'gouden tips' om te 'cashen', dat element uit draf- en rensport. En die drukte..
Het is een kwestie van smaak. Vind er amper een doorkomen aan, kan de aandacht er moeiilijk bij houden.
Maar hoop dat het voorziet in een behoefte. In ieder geval respect voor een regelmatige vlog uitzenden.
- Speedy
- Professional
ach vrienden je hoeft er niet na te kijken gelukkig zitten er andere forum delen er op -----p.s de jongens doen geen kwaad en vinden het leuk om te doen ----------je kan niet met allen onderwerpen eens zijn toch en de reacties blijf vrienden met elkaar alvast bedankt
-
Knutselman
- Leerling
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 13 times
- Speedy
- Professional
Knutselman het kan altijd nog gekker he toch ? maar ik blijf ze trouw -----P.s ik las onder laatst dat er bij mij ook onzin stond ach je leert overal mee leven toch en we blijven toch vrienden van elkaar en dat moet zo blijven vrienden
- Speedy
- Professional
heb geen e.mail adres maar rogier weet wel mij telefoonnummer misschien belt hij mij een keer om te bedanken dat ik steeds kijk---------------wie is de beste merrie van nederland dat is de vraag dus geen Speedy Volita er tussen zetten dus Action Skoater natuurlijk