Ik hoorde vandaag dat (Dikke) Karel Woltman overleden is, een markant figuur uit de goeie tijd van de draf en rensport waar ik veel mee gelachen heb, moge hij rusten in vrede.
Karel Woltman overleden.
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 91 times
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 91 times
Re: Karel Woltman overleden.
Ik zie net dat hij al meer dan vier maanden overleden was, vreemd dat niet eerder een bericht van in een of ander paardensport gerelateerd blad gestaan heeft maar je bent nu eenmaal snel vergeten.
- Erins Isle
- Professional
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 27 times
Karel Woltman was de eigenaar van een der beste Derby-winnaars ooit. Wouter won met overmacht (13 1/2 lemgten) de klassieker. De datum was overigens 10 juli, de dag dat ook zijn Halfbroer King zegevierde.
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 93 times
Die naam zei me zo in eerste instantie niets, maar die foto... zeker weet ik nu wel wie hij was.
Wat een mooie tekst in die rouw'advertentie'. Hij moet een geliefd figuur zijn geweest en in ieder geval was z'n vrouw stapelgek met 'm. Mooi.
Sterkte aan haar en andere naasten.
Rust zacht, Karel.
Wat een mooie tekst in die rouw'advertentie'. Hij moet een geliefd figuur zijn geweest en in ieder geval was z'n vrouw stapelgek met 'm. Mooi.
Sterkte aan haar en andere naasten.
Rust zacht, Karel.
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 93 times
Heb die namen van die renpaarden voorbij horen komen in de VPW-uitzending jongstleden (20 dec).Erins Isle schreef: 22 dec 2025, 09:49 Karel Woltman was de eigenaar van een der beste Derby-winnaars ooit. Wouter won met overmacht (13 1/2 lemgten) de klassieker. De datum was overigens 10 juli, de dag dat ook zijn Halfbroer King zegevierde.