Digitaal abonnement Draf- & Rensport Magazine

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Zeebeschuit
Amateur
Been thanked: 2 times

Digitaal abonnement Draf- & Rensport Magazine

Bericht door Zeebeschuit »

Als ik mij niet vergis is het al langere tijd mogelijk om een digitaal abonnement af te sluiten op het Draf- & Rensport Magazine. Dit kan je vervolgens lezen op je tablet, smartphone of computer.

Nu de 24-uurs bezorging van post door PostNL in 2026 verdwijnt, is de kans nog groter geworden dat het magazine met hierin de koersprogramma's en tips vertraging oploopt in de bezorging. Het aantal brieven en andere post dat verstuurd wordt is nu eenmaal niet zo groot meer als vroeger, dus ook PostNL zal mee moeten bewegen met deze trend.

Het magazine komt nu met een mooie aanbieding om met korting een digitaal abonnement af te sluiten. Dit abonnement is sowieso al 50 euro goedkoper dan de papieren versie. Nu komt hier 25% extra korting bij als je dit digitale abonnement voor 31 augustus afsluit.

Prima deal en zo ben je er zeker van de programma's, tips en interviews elke week op dezelfde dag beschikbaar te hebben. Papieren versie nabestellen kan vast ook nog steeds, maar dat zal je bij het magazine of de redactie na moeten vragen. Een papieren editie van het Fokkerijnummer en andere specials zou wel een plus zijn.

Abonnement afsluiten kan hier: https://www.drafenrensport.nl/abonneren-nieuw/

Zeebeschuit
Amateur
Been thanked: 2 times

Re: Digitaal abonnement Draf- & Rensport Magazine

Bericht door Zeebeschuit »

Bron: advertentie op pagina 2 van het digitale koersprogramma 26 juli: https://www.drafenrensport.nl/wp-conten ... t_FB-P.pdf

Hans Sinnige
Amateur
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Hans Sinnige »

Voor wie de krant niet digitaal wil lezen en toch de printversie wil kan dat, maar als volgend jaar de service van Post NL nog verder wordt beperkt houdt dat wel in dat tijdige bezorging nog moeilijker wordt dan het nu al is.

De specials met kerst en fokkerij blijven uiteraard, ook in print

Speedy
Professional
Has thanked: 495 times
Been thanked: 46 times

Bericht door Speedy »

Hans je paard liep een sterke koers kwam hard af --ja 2de gelid kost altijd dat je iets extraas moet presteren en dat deed hij ---je ziet dat hij in zulke koersen goed mee kan doen succes verder

Hans Sinnige
Amateur
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Hans Sinnige »

Dank je wel Stef! Hij kwam van ver en liep de laatste 500m in 1.07,5. Prachtig om te zien 🥳

Marco68
Newbie
Newbie
Been thanked: 4 times

Bericht door Marco68 »

Ik ben onderhand wel klaar met deze toko.
Mijn boekje op tijd krijgen was al een illusie als ik het uberhaupt al kreeg.
Had maar weer eens klacht ingediend met de hoop dat het kerwtnummer wel op tijd zou komen.
Wederom niet ontvangen!

Knutselman
Leerling
Has thanked: 5 times
Been thanked: 7 times

Bericht door Knutselman »

Marco68 schreef: 24 dec 2025, 10:03 Ik ben onderhand wel klaar met deze toko.
Mijn boekje op tijd krijgen was al een illusie als ik het uberhaupt al kreeg.
Had maar weer eens klacht ingediend met de hoop dat het kerwtnummer wel op tijd zou komen.
Wederom niet ontvangen!
Hoorde vorige week zaterdag op VP dat velen de het kerstnummer al op de donderdag of vrijdag al hadden ontvangen. Heb een gratis Kerstnummer op VP gekregen, top. Kreeg op maandag 22 december via de mail dat mijn Kerstnummer werd verzonden en JAWEL vandaag 30 december ontvangen....., 12 dagen nadat de meesten het Kerstnummer al op 18 december hadden ontvangen.
Heb geen abonnement, had Kerstnummer eind november al besteld en betaald.

Waar gaat het mis..... .

Plaats reactie