Hoe zit het met reserve paarden op een V5 spel die je al voor aanvang van de meeting hebt ingevuld en geen reserve paard hebt ingevuld.
Afgelopen vrijdag op Alkmaar had ik de eerste 4 onderdelen goed en in het laatste onderdeel had ik 3 paarden, waarvan er 2 later geschrapt waren, krijg je dan ook automatisch reserve paarden toe gewezen of de winnaar van het laatste onderdeel wordt je reserve paard.
Heb hier ook geen restitutie van de geschrapte paarden ontvangen.
Wie kan hier duidelijkheid over geven, kan het niet terug lezen in de uitleg van het V5 spel op de site.
Ik heb een mail ontvangen van ZeTurf dat er iets fout is gegaan in hun systeem en willen nu de het geld terug ontvangen.
Wie heeft hier een duidelijk antwoord op.
Reserve paarden V5
-
Knutselman
- Leerling
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 7 times
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 93 times
Re: Reserve paarden V5
Tja, hoe gaat dat met het toegewezen krijgen van reservepaarden op een Vspel dat je voortijdig hebt ingediend en die later ter koers geschrapt blijken?
Goede vraag.
Het lukt me stug dat je automatisch de winnaar in onderhavig onderdeel met geschrapte dravers als reservepaard krijgt toegewezen, dat zou te mooi om waar te zijn zijn: dan zou je nooit meer reservepaarden zelf invullen.
Het zou zelfs fraudegevoelig zijn.
Dat je in een Vspel (anders dan bij gewone losse koersen en spelsoorten) geen restitutie krijgt voor schrappers staat volgens mij wel vermeld op ZETurf.
Van:
" .. heb een mail ontvangen van ZeTurf dat er iets fout is gegaan in hun systeem en willen nu de het geld terug ontvangen." kan ik helaas geen chocola maken.
Het beste lijkt me om ZETurf even te bellen en daar je vragen te stellen. Ze hebben een ongelooflijke service en zijn bijkans 24/7 bereikbaar. Heb ze wel eens op een zaterdag- of zondagnacht om 02.30u gebeld en ze nemen gewoon op en je krijgt een echt mens aan de telefoon. Waar vind je dat nog, these days.
070-3380365
Succes en laat je ons de antwoorden ook even weten?
Goede vraag.
Het lukt me stug dat je automatisch de winnaar in onderhavig onderdeel met geschrapte dravers als reservepaard krijgt toegewezen, dat zou te mooi om waar te zijn zijn: dan zou je nooit meer reservepaarden zelf invullen.
Het zou zelfs fraudegevoelig zijn.
Dat je in een Vspel (anders dan bij gewone losse koersen en spelsoorten) geen restitutie krijgt voor schrappers staat volgens mij wel vermeld op ZETurf.
Van:
" .. heb een mail ontvangen van ZeTurf dat er iets fout is gegaan in hun systeem en willen nu de het geld terug ontvangen." kan ik helaas geen chocola maken.
Het beste lijkt me om ZETurf even te bellen en daar je vragen te stellen. Ze hebben een ongelooflijke service en zijn bijkans 24/7 bereikbaar. Heb ze wel eens op een zaterdag- of zondagnacht om 02.30u gebeld en ze nemen gewoon op en je krijgt een echt mens aan de telefoon. Waar vind je dat nog, these days.
Succes en laat je ons de antwoorden ook even weten?
-
Knutselman
- Leerling
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 7 times
Re: Reserve paarden V5
Contact gehad met ZeTurf.
Het reserve paard bij een schrapper wordt de favoriet.
Door een fout in het systeem bij ZeTurf is er uitbetaalt.
In mijn voordeel, mag uitbetaling houden.
Goede uitleg en service.
Het reserve paard bij een schrapper wordt de favoriet.
Door een fout in het systeem bij ZeTurf is er uitbetaalt.
In mijn voordeel, mag uitbetaling houden.
Goede uitleg en service.