Gigantisch Wolvega
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 93 times
Re: Gigantisch Wolvega
".. maar ik kan je wel vertellen: als je een mooie meeting mee wilt maken, ga dan naar Wolvega! Want het is hier fantastisch georganiseerd."
En zo is het maar net.
We zaten allen, al die duizenden bezoekers en honderd stallen, groomers, vrijwilligers, pikeurs, baanpersoneel, in hetzelfde schuitje: de godganse dag regen, regen, regen, en koud buiten, ook met die wind, en binnen warm maar zó ontzettend druk, ik kreeg acuut bijna angstige claustrofobie.
Maar dat had iedereen.
Met rijkelijk vloeiend gerstenat en de saamhorigheid van het massale publiek was dit fantastische programma echter goed te doen.
"Kan zoiets niet in de zomer?"
"Nee, want het is traditie"
I
drafsport.
En zo is het maar net.
We zaten allen, al die duizenden bezoekers en honderd stallen, groomers, vrijwilligers, pikeurs, baanpersoneel, in hetzelfde schuitje: de godganse dag regen, regen, regen, en koud buiten, ook met die wind, en binnen warm maar zó ontzettend druk, ik kreeg acuut bijna angstige claustrofobie.
Maar dat had iedereen.
Met rijkelijk vloeiend gerstenat en de saamhorigheid van het massale publiek was dit fantastische programma echter goed te doen.
I
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 495 times
- Been thanked: 46 times
Re: Gigantisch Wolvega
ze doen hun best om de koersen door te laten gaan en dat is het belangrijkste tochLostInHarnessracing schreef: 29 nov 2025, 02:58 ".. maar ik kan je wel vertellen: als je een mooie meeting mee wilt maken, ga dan naar Wolvega! Want het is hier fantastisch georganiseerd."
En zo is het maar net.
Maar dat had iedereen.
Idrafsport.