Waardering voor de mensen op Duindigt.
Hoop dat er dit jaar nog een paar "lunch-Meetings" kunnen worden gehouden.
Ik was blij dat ik gisteren op Duindigt een starter had, dat is een stuk prettiger als in een ver, koud en donker verweggistan
Ja die Sinnige zit liever in het Victoria Park en in Duitsland.
Volkomen gelijk Rinus. Ik heb al diverse keren gezegd. Zonder DUINDIGT, ALKMAAR en GRONINGEN is er geen drafsport meer in Nederland.
Geen enkele baan kan zonder elkaar bestaan.
Hopelijk begrijpt die Sinnige dat een keer.
Nou Sinnige: je schijnt je eigen podcast en wat je erin zegt niet te kennen. Je begint over Friese en Groningse trainers, die met hun vrachtwagens naar Gelsenkirchen moeten en ook Monchengladbach en dan noem je in een adem Wassenaar en zeg je er ook nog bij : DAT IS NIET DE BEDOELING.
Nou Sinnige de ballen en reageer maar niet meer op dit mooie Forum. Dat doe je dan maar op het andere Forum.
Het lijkt ons ook niet de bedoeling dat doordat de ene veiligheidsregio (Nederland, Friesland) de topbaan gesloten gebiedt, paardjes, pikeurs en trainers uit die omgeving nu helemaal naar de andere veiligheidsregio, met andere regels, Duindigt, of zelfs helemaal naar het buitenland: Duitsland en Zweden moeten rijden.
Niet om die banen, dat die minder zouden zijn, maar om het idiote fenomeen op zich.
Een slechte ontwikkeling. Door de hysterische coronamaatregelen.
Het gaat erom dat Wolvega svp ook weer open mag, anders moeten mensen naar Duindigt of Zweden rijden.
Dit geharrewar en gekibbel over/met Hans Sinnige kunnen wij totaal niet waarderen. Bel elkaar op ofzo, spreek af, om eens wat uit te praten, maar niet leuk dit om allemaal op het forum. 'uit te vechten'.
'Ken' Hans als super enthousiaste promotor van onze drafsport, met Rogier erbij, een tandem waar we blij mee mogen zijn. Hij komt net zo graag naar Wolvega, Berlijn als ook naar Duindigt, volgens ons. Een beetje respect graag.
En wees niet te wantrouwend naar elkander.
Succes allemaal.
Laatst gewijzigd door LostInHarnessracing op 31 okt 2020, 14:10, 2 keer totaal gewijzigd.