Programma vrijdag 18 juli 2025 Duindigt
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 91 times
Re: Programma vrijdag 18 juli 2025 Duindigt
Ik kan i.v.m. het copyright niet het hele stuk hier plaatsen maar kan wel mijn interpretatie van het gebeuren geven, ik heb vanmiddag de draf en rensport ontvangen, Duindigt was wel al afgelopen maar het gaat voorruit.Speedy schreef: 17 jul 2025, 20:27 wie kanhet verhaal op het forum zetten van duindigt staat in bulletin van deze week alvast bedankt
Blijkbaar hebben ze Toy Merx bereid gevonden om als “ Katvanger “ op te treden en deze liefhebber heeft er alle vertrouwen in en gezien zijn commentaar.
Wat ik er uit lees is dat Villa Betty de hypotheek van Aad van Schie en Gerard Hoetmer overgenomen heeft en deze mensen hartelijk bedankt zijn voor het geduld al gaat dat met 6 % rente wel wat makkelijker.
Verder staat er niets over een definitieve verkoop maar wel veel beloftes waarvan de hardheid niet word bevestigd omdat de gemeente er zich nog over moet buigen op 23 september waar het uitgesproken voorkeursrecht weer ter tafel komt.
De exploitatie schijnt in handen te komen van een kleinkind van Ger de Kroes die in het verleden actief was met Stal Geran in de volbloedsport en volgens mij zelf in een polo team heeft gezeten.
Toy is razend enthousiast maar ik heb mijn bedenkingen maar hoop dat de bevlogen hoefsmid gelijk krijgt.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 495 times
- Been thanked: 46 times
waarom zo vroeg de 2 jarige t.c.t koers op 3-8-2024 dat begrijp ik echt niet ------begin in September dan heb je toch veel meer die gekwalificieerd hebben dat is toch de bedoeling van de t.c.t. koersen -----------toevallig zag ik dat Paul Hagoort niet mee eens was hij was verrast dat het anders is geworden ben het zeker met hem eens maar ja wie ben ik die dat moet beslissen ---------ze kunnen nu nog het verschuiven naar September toch ben benieuwd wie er reageerd alvast bedankt
- Zeebeschuit
- Amateur
- Been thanked: 2 times
Ben het zeker met je eens dat augustus voor een tweejarige te vroeg is, helemaal op dat niveau.Speedy schreef: 21 jul 2025, 21:18 waarom zo vroeg de 2 jarige t.c.t koers op 3-8-2024 dat begrijp ik echt niet ------begin in September dan heb je toch veel meer die gekwalificieerd hebben dat is toch de bedoeling van de t.c.t. koersen -----------toevallig zag ik dat Paul Hagoort niet mee eens was hij was verrast dat het anders is geworden ben het zeker met hem eens maar ja wie ben ik die dat moet beslissen ---------ze kunnen nu nog het verschuiven naar September toch ben benieuwd wie er reageerd alvast bedankt
Sterker nog, überhaupt als tweejarige koersen is veel te vroeg. Als je als sport dan toch met de tijd meegaat kan je de minimumleeftijd voor de koerspaarden ook wel omhoog zetten naar 3 jaar. Alle klassieke nummers een jaar opschuiven is beter voor de gezondheid van de vierbenige atleten.