Programma 1 juni 2025
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 495 times
- Been thanked: 46 times
Re: Programma 1 juni 2025
Dolf waarom zo laat te beginnen zondag op duindigt ? is dat vanwege ..........zeg het maar ik begrijp er niks van de belgen die vinden het zeker te laat voor de zondag volgens mij kan dat het zo zijn ?
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 91 times
Dat komt door PMU die dat vaststelt en anders is er waarschijnlijk geen koers omdat er uit eigen middelen blijkbaar geen geld meer is.
Wat er met al het geld wat de NDR ontvangen heeft gebeurd is blijft zeer schimmig, was iets van 2 miljoen in die orde van grootte maar precies weet ik het ook niet.
De gepubliceerde jaarrekeningen kun je niets meer zien dan dat de personeelskosten gestegen zijn tegenover een dalend aantal koersen rara hoe kan dat ?
Wat er met al het geld wat de NDR ontvangen heeft gebeurd is blijft zeer schimmig, was iets van 2 miljoen in die orde van grootte maar precies weet ik het ook niet.
De gepubliceerde jaarrekeningen kun je niets meer zien dan dat de personeelskosten gestegen zijn tegenover een dalend aantal koersen rara hoe kan dat ?
-
Malgre Tout
- Amateur
- Been thanked: 10 times
Mag deze ( Belgische) koers-verslaggever alstublieft blijven.
Geen gekke termen, het juiste koersverslag, en ieder paard wordt genoemd op de goede positie.
TOP !
Geen gekke termen, het juiste koersverslag, en ieder paard wordt genoemd op de goede positie.
TOP !
- Erins Isle
- Professional
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 27 times