Deze dag 25 jaar geleden (124)

Zonder geschiedenis geen toekomst
Greyhound
Professional
Has thanked: 463 times
Been thanked: 478 times

Deze dag 25 jaar geleden (124)

Bericht door Greyhound »

9 Mei (1).jpg
9 Mei (1).jpg (2.49 MiB) 313 keer bekeken
9 Mei (2).jpg
9 Mei (2).jpg (2.74 MiB) 313 keer bekeken

Prompter
Amateur
Has thanked: 3 times
Been thanked: 31 times

Re: Deze dag 25 jaar geleden (124)

Bericht door Prompter »

Leuk toch dat je deze stukken plaatst, ik ken Rob vanaf dat hij bij Guus Knijnenburg stond :)

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 120 times
Been thanked: 295 times

Re: Deze dag 25 jaar geleden (124)

Bericht door Dolf Rieken »

Leuk stuk van André Buurman die later ook nog een tevergeefse poging gedaan heeft om als manager Duindigt weer op de rit te zetten.

De sessies zijn naar de de vrijdag verplaatst rond 11.30 uur daar worden alle problemen in de sport, in Nederland maar zelfs van de hele wereld op zijn Haags opgelost overigens zonder veel resultaat :D

Vandaag was het ook weer een ontluisterende dag, ten eerste omdat ik kennis heb genomen van het ontslag van Max van der Lubbe uit het Bestuur van de SRBD omdat hij kennelijk wat te kritische vragen had gesteld bij de geplande overeenkomsten met de potentiële overname partij van Dhr.Sandmann ???

Voorts ging ik naar het werk van mijn paard kijken en moest constateren dat de baan in abominabele staat verkeerde, wat was er gebeurd, een normaal mens zou het haast niet kunnen geloven maar er was een “nieuwe laag” op de baan gebracht die afkomstig was van de baan van Wolvega.

Dus even voor de goede orde, een afgekeurde toplaag uit Wolvega is nu op de baan van Duindigt gestort inclusief alle stenen waar al veel paarden door gesneuveld zijn, welke imbeciel kan zoiets verzinnen ?

Verplichte opname lijkt mij toch het meest logische maar het zal wel op een bonus uitdraaien :evil:

Plaats reactie