KERSTDAGEN en NIEUWJAAR RODEN/NORG.
KERSTDAGEN en NIEUWJAAR RODEN/NORG.
Wij uit RODEN en NORG wensen alle forumleden
GEZELLIGE KERSTDAGEN en
EEN GEZOND- en GELUKKIG
2025.
GEZELLIGE KERSTDAGEN en
EEN GEZOND- en GELUKKIG
2025.
- Bijlagen
-
- acacd0_c243560f1d38443a80253b12c814678b~mv2.jpg (288.68 KiB) 1097 keer bekeken
-
- ELbzDRcU4AM4I81.jpg (72.67 KiB) 1097 keer bekeken
Laatst gewijzigd door HenriB op 07 dec 2024, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gerard Koop
- Leerling
- Been thanked: 7 times
- Erins Isle
- Professional
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 46 times
Re: KERSTDAGEN en NIEUWJAAR RODEN/NORG.
Wat een mooie plaatjes!
Hele gezellige Kerstdagen en een voorspoedig, gezond en vredevol 2025 voor alle leden!
Hele gezellige Kerstdagen en een voorspoedig, gezond en vredevol 2025 voor alle leden!
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1030 times
- Been thanked: 137 times
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 102 times
- Been thanked: 272 times
Ook ik wil iedereen fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar wensen maar met de trieste constatering dat het nooit meer zoals vroeger word met de Grote Kerstprijs op Hilversum waar ik hele fijne herinneringen aan heb die voor eeuwig indruk op mij gemaakt hebben.
Ik bedoel het niet negatief maar men zit met deze dagen de dingen wel eens terug te mijmeren en dan schieten er nog wel eens emotionele dingen te binnen.
Er schiet mij spontaan een verhaal te binnen uit een Kerstnummer van Draf en Rensport over een koersbezoeker die zijn gewonnen kalkoen op het station van Utrecht geruild had voor een paar kroketten met alle gevolgen van dien.
Met het ouder worden krijgt men steeds meer van dat soort flashbacks
Ik bedoel het niet negatief maar men zit met deze dagen de dingen wel eens terug te mijmeren en dan schieten er nog wel eens emotionele dingen te binnen.
Er schiet mij spontaan een verhaal te binnen uit een Kerstnummer van Draf en Rensport over een koersbezoeker die zijn gewonnen kalkoen op het station van Utrecht geruild had voor een paar kroketten met alle gevolgen van dien.
Met het ouder worden krijgt men steeds meer van dat soort flashbacks
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1030 times
- Been thanked: 137 times
Dolf ik beleef tegenwoordig meer plezier met de kaartploeg als naar de koersen te kijken maar maak je geen zorg denk om je gezondheid dat is veel belangrijker toch geniet van het leven------------p.s. heb een bewondering voor jouw dat je nog sponsser blijft in de sport dat doe je denk ik voor Rob van Toor jij een man met een gouwe hart succes