Een nieuwe toekomst voor Draf-en Renbaan Duindigt

Wat speelt er zich af in Wassenaar
Speedy
Professional
Has thanked: 1030 times
Been thanked: 137 times

Re: Een nieuwe toekomst voor Draf-en Renbaan Duindigt

Bericht door Speedy »

nou Dolf genoten vandaag van de koersen ja toch zeker ik wel heb er een paar gezien die veel meer kunnen verdienen in Zweden als ze daar koersen -----------ik zeg dat om dat het prijzengeld zeker vandaag veel te laag is hoop dat het beter word op duindigt dit kan gewoon niet -----------weet je al de oorzaak hier van DOLF misschien zo links of rechts om gehoord --------------ja de start dat blijft je eigen verantwoording ten alle tijden ---ik kreeg vroeger 500 boette per keer met Speedy Volita maar iedereen heeft daar gelukkig een eigen mening over ------alle winnaars van harte gefeliciteerd ----Kees en Rogier waren in topvorm doen het samen altijd gezellig met elkaar ga zo door

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

heb even na zitten denken over de premium koersen waar Wolvega mee begonnen is ----------------mij vraag is heeft Wolvega contact gehad met Duindigt over het prijzengeld voor deze koersen vandaag dat moet toch iemand weten toch of is het zo je mag wel alles eten maar niet weten het verschil is te groot ik vind zeker dat het zelfde moet zijn waar ze ook gelopen worden wie weet het antwoord alvast bedankt

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 102 times
Been thanked: 272 times

Bericht door Dolf Rieken »

De oorzaak gaat terug naar de periode dat Henk Roos en Peter ter Borgh feitelijk de dienst uit maakten en zeer slecht communiceerden.

Ze hebben toen verzuimt om de zaak met de PMU kort te sluiten mede door slechte en verkeerde info, daarbij had Roos een bloedhekel aan Wolvega wat hij het liefst had zien sluiten.

Het gaat te ver om alles weer op te rakelen omdat de verantwoordelijken en dat zijn er nog veel meer, dood of vertrokken zijn.

Kijken we naar de huidige situatie dan is er nog weinig progressie geboekt en stevenen met deze incapabele mensen langzaam op het einde af maar we verdienen ook niet beter met al die verdeeldheid en narcisme in de sport.

Waarschijnlijk zie jij nog wel lichtpuntjes Stef 8-) 8-) 8-) 8-)

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

Dolf weet je dat ik dat leuk vind Mij grote vriend Jan Onderwater was op de koers en hij belde mij kwam Rinus tegen (heb hem zien staan bij Moreau ) hij zei tegen Jan doe de groette aan mij vriend Stef kijk dat waardeer ik zeker bedankt --------------en jouw vraag we houden de poort open om te koersen -------------en er moet nu toch duidelijkheid komen wat er gaat gebeuren -wil de gemeente het nog wel of-----------------is de heer Hoetmer nog bezig of die meneer uit Amsterdam die dat groot op wilden zetten ???? maak mij niet uit wie het doet als het maar gebeurd

Malgre Tout
Amateur
Has thanked: 1 time
Been thanked: 32 times

Bericht door Malgre Tout »

Beste Speedy/Stef,

In de dagen vlak voor de afgelopen Kerst, schrijf je dat je vernomen hebt dat het met Duindigt allemaal goed zou komen, en dat de investeerders het allemaal voor elkaar zouden hebben. Waarom dan nu je onzekerheid daarover ?

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

Rob ik ben er nog zeker van dat het goed komt maar ik vind dat het nu is naar buitenkomt hoe het gaat gebeuren -wie de touwtjes in handen neemt ze hebben allebei een plan deze 2 beheerders maar wie wordt het -ik ben alleen onzeker wie dat wordt daarom zeg ik maak mij niet uit wie het doet bedankt voor je reactie ze gaan zeker niet samen het is of de een of de ander let maar op------------------het enigste wat roet in het eten kan gooien is de gemeente toch of kan dat niet ? ja dan is alles verloren
Laatst gewijzigd door Speedy op 08 apr 2024, 21:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Dolf Rieken
Professional
Has thanked: 102 times
Been thanked: 272 times

Bericht door Dolf Rieken »

Wat ik niet kan begrijpen van deze potentiële “Beheerders” die pretenderen het beste met Duindigt en de sport voor te hebben, waarom storten zij dan niet alvast een bedrag waardoor er een fatsoenlijk programma op normale tijden verreden kan worden ?

Ik hoor alleen maar hoe rijk ze wel niet zijn maar er komt weinig uit hun zakken dus mijn twijfels over de goede bedoelingen zijn nog altijd aanwezig , we hebben al zoveel van die weldoeners zien langs komen wat uiteindelijk zakkenvullers bleken te zijn en het lijkt nu niet anders.

Sweet dreams Stef :D

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

ik vind dromen heerlijk heb al vele cracks gezien op het nieuwe duindigt dat is toch wel positief want mij mooie dromen komen altijd uit gelukkig maar bedankt voor jullie reactie

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

de viskraam was aanwezig hoorde ik van Jan Onderwater gezond eten gelukkig maar hou er zelf heel veel van en eet het ook vaak
Laatst gewijzigd door Speedy op 09 apr 2024, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

ben benieuwd naar de totale omzet van duindigt van maandag wie weet het alvast bedankt

Plaats reactie