Ik zie in de 1e koers Damsel Flight van Stal S.T.J. met trainer Jan de Wit en rijder Rob Esteje, de familie Esteje heeft toch jaren een aantal paarden gehad en zijn lang actief in de sport geweest, weet iemand hoe het verder gegaan is met deze mensen ?
Ook zie ik een aantal Kes paarden staan van de heer van Kesbeke die meestal bij Manus Bouwhuis stonden en later met Swiebertje Kes bij Bas Crebas, kennelijk had zijn tegenwoordig beroemde zoon Oos geen interesse in de drafsport, jammer maar dat komt vaker voor
Ik zie onder de 507 Clareina Hanover.
Een vriendengroep heeft later nog veel met haar op Duindigt en Nootdorp gekoerst.
Later ook mee gefokt: Kalasjnikov, Pole Position, Route du Soleil en Still Incredible waren leuke produkten.
ja Dolf ik heb toen ik bij stal Mustang was ook paarden van gebroeders Esteje gehad toen bij Leo Schoonhoven op gehaald 3 stuks Peter Victoria daar heb ik nog ruim 20000 mee verdiend en Damsel D die had het beste al gehad slechte benen en Ramina D daar won ik nog een koers mee als 2 jarige op hilversum even later kreeg ik nog 2 erbij Sammy D dat vond ik een klasse paard helaas heb hem beleerd en goed aangereden vertrokken ze naar Martin Vergay en Salo D dat vond ik helemaal niks die wilde ook niks ze gingen weg omdat ik met Peter Victoria weinig meer kon verdienen zoon Ron heeft mij altijd geholpen maar in goede harmonie zijn ze weggegaan de gebroeders zijn heel goed voor me geweest ja SAmmy heeft het nog goed gedaan maar helaas vroeg gestorven de rest deed het niet meer ze hadden een groente zaak in amsterdam en 1 woonde in beets 2 km bij mij vandaan ----en Ron woont in Berkhout en doet in verzekeringen
Malgre Tout schreef: 14 jan 2024, 12:30
Ik zie onder de 507 Clareina Hanover.
Een vriendengroep heeft later nog veel met haar op Duindigt en Nootdorp gekoerst.
Later ook mee gefokt: Kalasjnikov, Pole Position, Route du Soleil en Still Incredible waren leuke produkten.
Was van de goede Nanneke Hanover die eigenlijk in de fokkerij een beetje tegengevallen is mede door ongelukkige keuze van hengsten.
IMG_1781.jpeg (96.76 KiB) 1164 keer bekeken
Hier klopt ze o.a. Kees Verkerk en King Hollandia in de Grote Jubileumprijs-prijs met Jan de Boer.