Uitslag:
1e VIVID WISE AS
2e JIGGY JOG S.
3e BENGURION JET
4e IT'S ACADEMIC
5e ALDEBARAN ZEUS A.
Jammer Richard. Toch veel waardering voor jou en je personeel.
MGM Yonkers International Trot 2023, Yonkers Raceway, 9 september
Re: MGM Yonkers International Trot 2023, Yonkers Raceway, 9 september
- Bijlagen
-
- vividwiseassep9.jpg (155.09 KiB) 992 keer bekeken
-
- vividwiseassep9wc.jpg (166.76 KiB) 992 keer bekeken
-
- Vivid-Wise-As-1-1536x1024 (3).jpg (255.65 KiB) 992 keer bekeken
-
- IMG-20230909-WA0042-1536x1053.jpg (200.4 KiB) 992 keer bekeken
-
Draffanaat
- Leerling
Mooi..Speedy schreef: 11 sep 2023, 11:56 uw vader had het goed gezien dat ik in de serie net 5de werd met clementie van de jury dat ik na de finale ging u kunt het lezen mij verhaal na de koers was wel inderdaad over haar water heen daar door heb ik haar nog 2 rondjes na de 5 koers rond gekwikkeld ----------------Jan Offenberg had het door dat ik pacend-of niet mooi dravend door de finish kwam die kwam naast mij binnen het was moeilijk te zien of het zo was dus al met al een doorslag gehad -toch was het een mooie afscheid van haar die ze wel verdiende ze had hekel aan een harde baan -----------maar bij de familie Meyn heb ik een mooie tijd mee gemaakt en ze waren goed voor mij mevrouw en de kinderen dus wereldmensen---------------ook bij stal mustang heb ik een mooie tijd mee gemaakt ook dat kan u nog in de paarden krant lezen van die tijd en ook bij broer JAN natuurlijk daar is het begonnen met de paarden--------------maar al met al zou ik nooit meer in de paarden werken ondanks dat ik een mooie tijd heb mee gemaakt daarna zowat 20 jaar bij h.g. schoonmaak artikelen gewerkt-zou het zo overdoen en een grote waardering gehad en geholpen met een eigen koophuis nu krijg ik nog steeds een kerstpakket elk jaar en als hobby als ik vrij was bij hugo langeweg thom kooyman en tjitse smeding was ook heel leuk en gezellig alles is terug te lezen in de paardenkrant van die tijden de virus voor de paarden blijft altijd bestaan
Grappig dan heeft die ouwe heer toch nog gelijk gehad...
Ik heb zelf rond de laatste 11 steden tocht (1997) een jaar of anderhalf bij Stal Smeding
gewerkt, was toen in mijn Deurne tijd(Kromkamp,Mollema,Kokkes,etc)
Als ik mij goed herriner was u destijds ook daar hoofdzakelijk op koersdagen aan het inspannen.
Was de K jaargang 2-jarigen.
En de oude garde zoals Goofy Boshoeve, Genuine Star etcetera.
Veel geleerd en ook gezien ( helaas ook hoe je een paard letterlijk de dood in kon jagen door te over trainen)
Smeding was een hele aparte man, maar ik kon super met hem omdat ik hem de hele dag vragen stelde, kwam van Duindigt af en daar dachten ze
dat het voldoende was als je een paard 23 uur in ze box laat staan en dan half uurtje voor de kar op dagen dat ze zelf zin hadden
Rijden in de koers liet hij me ook doen, maar dan direct na de koers nam die me mee naar de ruimte waar een tv hing met de herhaling en gaf hij precies aan waar ik de fout in ging....
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1151 times
- Been thanked: 152 times
niemand heeft een verklaring van Richard gehoord over deze prestatie ?-waar zijn ze fans ?
Laatst gewijzigd door Speedy op 14 sep 2023, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Speedy
- Professional
draffanaat het gekke is dat ik je naam niet weet----- heb bij smeding meegemaakt Hinke-Marisca-Janny-Dion Tesselaar -Margon -en die met Overrulhs Wish op wolvega 40 meter voor het veld uit reed kan even niet op de naam komen was een meisje en ook die kleine jongen die mee ging naar frankrijk ---misschien hoor ik het op de derby dag op duindigt ------------ga zondag ook naar wolvega-hoop dat ik een paar forum leden kan ontmoeten--maar wie het weet mag de namen er opzetten misschien vergeet ik er een alvast bedankt----------weet er nog een paar rob verbaan en liesbeth die later voor haar zelf begon en sandra die was dat volgens mij met overrulhs wish ????
Laatst gewijzigd door Speedy op 15 sep 2023, 19:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Nou Stef wij zijn zeker fans van Richard en zijn personeel hoor.
Het is gewoon gelul, dat hij zijn paarden overbelast.
-
Balance55
- Professional
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 692 times
Balance55 schreef: 10 sep 2023, 06:45 Via de onderstaande link kunt u de uitslag van de koers (race 7) zien.
https://racing.ustrotting.com/chart.aspx#774871
Onderstaand de race replay.
Vivid Wise As liep een kilometertijd van 1.11.2.
https://www.drf.com/news/yonkers-vivid- ... ional-trot
- Speedy
- Professional
nou dat heb ik niet gezegd-------------------------en op ze retour wil niet zeggen dat hij niks meer kan winnen enkel het is moeilijker tegen de jongere paarden je krijgt heel andere koersen te zien succesHenriB schreef: 15 sep 2023, 12:17 Nou Stef wij zijn zeker fans van Richard en zijn personeel hoor.
-
Balance55
- Professional
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 692 times
Via de onderstaande link kunt u het artikel 'Harness: Ups and Downs of a day with trainer Ron Burke' lezen.Balance55 schreef: 15 sep 2023, 13:12Balance55 schreef: 10 sep 2023, 06:45 Via de onderstaande link kunt u de uitslag van de koers (race 7) zien.
https://racing.ustrotting.com/chart.aspx#774871
Onderstaand de race replay.
Vivid Wise As liep een kilometertijd van 1.11.2.
https://www.drf.com/news/yonkers-vivid- ... ional-trot
https://www.drf.com/news/harness-ups-an ... -ron-burke