Rick Ebbinge gaat zelfstandig verder in Zweden ( TROTR)

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Speedy
Professional
Has thanked: 1330 times
Been thanked: 161 times

Re: Rick Ebbinge gaat zelfstandig verder in Zweden ( TROTR)

Bericht door Speedy »

kortebaan bedankt voor je reactie ga gelijk kijken vriend prettige avond verder en succes

Greyhound
Professional
Has thanked: 463 times
Been thanked: 476 times

Bericht door Greyhound »

Heb gisterenavond toch een heel andere Deon W zien lopen dan in Nederland.

Beelden te zien van 30-11-2022

https://www.swedishhorseracing.com/repl ... 130-aby/7/

Malgre Tout
Amateur
Has thanked: 1 time
Been thanked: 39 times

Bericht door Malgre Tout »

Hij kon op mij, ook na de fout, totaal geen indruk maken.
Jammer.

Draffanaat
Leerling

Bericht door Draffanaat »

Ik denk dat veel eigenaren zich nog wel 2 keer bedenken voor ze hun paard naar hem toesturen
Ik heb wel weer genoten van Hansie hansie met Gerben

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

ja hij viel mij ook tegen deon w vond zijn loop ook niet helemaal correct ------------rick zou nu weer moeten sleutelen om hem goed te krijgen ----het is niet eenvouwdig maar hoop van wel dus afwachten maar -vandaag won hij nog een koers in axevalla gefeliciteerd ga zo door vriend ---het lijstje van allright netjes in beeld gebracht nou dat valt mij mee de verdiensten ---in maart begonnen te koersen volgens mij en zieke paarden gehad -allright bedankt voor het plaatsen en allemaal een prettige dag verder vrienden

Draffanaat
Leerling

Het prijzengeld ligt daar minimaal 5 keer hoger als hier

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

ja was het maar andersom voor nederland --dan had hij zeker niet weggegaan naar zweden ----------we blijven verschil van mening houden en dat mag je hoeft niet altijd eens te zijn gelukkig beter een mening als geen mening vrienden blijven we zeker toch bedankt voor je reactie------------------------------ik vind het altijd jammer dat je niet weet wie het is die reageert of hij of zij in de paardensport hebben gewerkt of nog werkt ja waarom niet van mij weet iedereen wie ik ben toch ---------------misschien komt het nog zou wel leuk zijn succes

Draffanaat
Leerling

Ik ben trots op Crebas en de Haan die op eigen kracht hun ding doen en niet een lading vol kanjers van uit hier krijgen en daar dan niks mee presteren.
Maar ik zal u een plezier doen en ook achter hem gaan staan.
Maar ik voorzie wel dat ie als hij zo door gaat als rijder in dienst van Riordan treedt binnen 2 jaar..op zich ook niet slecht.
En misschien is trainen niet zo zijn ding.

Draffanaat
Leerling

Greyhound schreef: 01 dec 2022, 10:12 Heb gisterenavond toch een heel andere Deon W zien lopen dan in Nederland.

Beelden te zien van 30-11-2022

https://www.swedishhorseracing.com/repl ... 130-aby/7/
Misschien hebben ze zijn broer gestuurd..Doen M...deze lijkt in niets op die stumperd van gister

kortebaan
Professional
Been thanked: 1 time

Bericht door kortebaan »

Draffanaat schreef: 01 dec 2022, 22:40 Ik ben trots op Crebas en de Haan die op eigen kracht hun ding doen en niet een lading vol kanjers van uit hier krijgen en daar dan niks mee presteren.
Maar ik zal u een plezier doen en ook achter hem gaan staan.
Maar ik voorzie wel dat ie als hij zo door gaat als rijder in dienst van Riordan treedt binnen 2 jaar..op zich ook niet slecht.
En misschien is trainen niet zo zijn ding.
Misschien moet je Rick dan ook zoveel tijd gunnen als Hans, Patricia en Martijn.
Feit is wel, dat zij al meer dan 10 jaar in Zweden werken, de taal inmiddels vloeiend spreken en hun eigenaren/paarden nu voornamelijk uit Zweden afkomstig zijn.
Zij hebben hun plek veroverd, Rick is daar net aan begonnen. Even geduld dus.

Overigens ben ik het niet met je eens dat Rick een "lading kanjers" heeft meegekregen uit Nederland. Ja, het zijn puike paarden, maar wat in Nederland, Duitsland of België boven de middelmaat is en al snel komt bovendrijven, krijgt in Zweden vooral te maken met veel meer paarden van gelijk kaliber. Dan valt het niet mee om seriewinnaars te trainen en te rijden.
Rick gaat het wel redden, kwaliteit verloochend zich niet, maar even geduld s.v.p.

Tenslotte deel ik je bewondering voor Hans, Patricia en Martijn.
Zij zijn het avontuur begonnen, moeten heel hard werken en vooral heeeeeeel veel kilometers maken, maar plukken daar nu de vruchten van.

Plaats reactie