Zweepgebruik

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
revad
Amateur
Been thanked: 5 times

Re: Zweepgebruik

Bericht door revad »

Gewoon het zweep gebruik verbieden , ben je van al het gezeur af . We gaan daar toch naar toe de geitenwollen sokken clubs houden ons in de gaten . Bij de korte baan werkt het ook , En ik denk denk dat het op de gewone koersen ook makkelijk kan . Voor ons imago zou het goed uit pakken en het ziet er dier vriendelijker uit . Want we zijn allemaal voor het welzijn van ons dier , en proberen van alle kanten ons best te doen om zo optimaal van voor het dier te zorgen . Wij moeten zorgen dat we de milieu clubs geen stok geven om ons te slaan .

Speedy
Professional
Has thanked: 1330 times
Been thanked: 161 times

Bericht door Speedy »

ik denk dat revad gelijk heeft verbieden is de uitkomst kijk de zweep met regels hanteren werkt echt niet ben zelf pikeur geweest en weet heel goed hoe het werkt je bent een mens met ze 2of3 naar de finish toe dan is de verleiding heel groot als je hem in je handen heeft dan denk je niet aan de regels maar je wil winnen toch -----------------punt 2 vind ik stel dat het toch gebeurd de straffen toe passen en je ziet elke week de boettes in de draf en rensport staan dan komt de dier en welzijn zich wel melden daar geloof ik heilig in dat ze dat doen 8x gaat het goed van de 10 2gaan er mis juist die staan in de belangstelling geld voor elke sport want daar word verder over gepraat de kranten staan er vol van daarom zeg ik revad heeft gelijk weg met de zweep succes vrienden

LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 541 times
Been thanked: 440 times

Bericht door LostInHarnessracing »

En alweer een nieuw aangemaakt topic over de zweep.
Want zo'n topic was er nog niet in de forumbieb.
Zucht.
Maar bedankt voor de info.
Goed dat de zweep wordt afgeschaft ja.

Plaats reactie