Bram Nottelman
-
Greyhound
- Professional
- Has thanked: 464 times
- Been thanked: 486 times
Bram Nottelman
- Bijlagen
-
- BN 1.jpg (2.76 MiB) 190 keer bekeken
-
- BN 2.jpg (1.81 MiB) 190 keer bekeken
-
- BN 3.jpg (2.29 MiB) 190 keer bekeken
-
- BN 4.jpg (2.85 MiB) 190 keer bekeken
-
- BN 5.jpg (2.59 MiB) 190 keer bekeken
-
- BN 6.jpg (2.46 MiB) 190 keer bekeken
-
- BN 7.jpg (2.41 MiB) 190 keer bekeken
-
- BN 8.jpg (2.49 MiB) 190 keer bekeken
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1358 times
- Been thanked: 162 times
Re: Bram Nottelman
vrienden wat mooi allemaal van bram nottelman een wereld man in zijn tijd ga vanavond alles nog even doorlezen vrienden bedankt echt jullie zijn onmisbaar wat jullie allemaal kan opzoeken geweldig prettige dag verder allemaal
-
aggro3101
Bram kwam graag in GRONINGEN. Daar zaten de echte liefhebbers en niet de gokkers.
- Speedy
- Professional
ho ho over gokkers gesproken ja daar in het noorden zaten er wel een paar hebben jullie de cafe van de heer lindenman gekend en o.a kees westerhoek en jaap van gelder nou die dorsten heel wel wat te spelen op de dag en peter lemoine ze waren ook eigenaar bij ons vroeger maar als je bedoeld op de banen over het algemeen dan heb je voor de helft gelijk vrienden de grote omzetten wedden toen op duindigt en mereveld en hilversum gehaald en nu heb je de aggroos (grapje) die durven wel een v75 in te vullen toch maar jongens van harte gegund natuurlijk hoop dat jullie veel winnen en misschien in de toekomst een crack van een draver die windt in alle landen dat zou mooi zijn vrienden succes--------ja en bram kwam op alle banen om te winnen ik heb de fotoos bekeken van victor emanuel ja je kan niet zien op een foto welke koers het was met dat kleine zweepje wand hij zit met ze handen naast de billen van het paard kijk tegenwoordig kan je dat makkelijker zien dan liggen ze achter over op de kar een nieuw amerikaans systeem alles mag niks moet toch---------victor begon te koersen in 1957 volgens mij
-
aggro3101
Die zin in het Noorden zaten de liefhebbers en niet de gokkers is van Bram zelf. Ik weet ook wel, dat er in Cafe Bolhuis (Hillie Billy) ook gegokt werd.
Wij gokken met 10 of meer mannen/vrouwen, dus per persoon zijn we ongeveer 50 euro per week kwijt. Als we wat winnen gaat het in de pot.
Aanstaande zondag gaan we weer gezellig naar ALKMAAR.
Wij gokken met 10 of meer mannen/vrouwen, dus per persoon zijn we ongeveer 50 euro per week kwijt. Als we wat winnen gaat het in de pot.
Aanstaande zondag gaan we weer gezellig naar ALKMAAR.
- Speedy
- Professional
ik heb er niet voor niks grapje er in gezet vrienden en vriendinnen dat wis ik niet natuurlijk dat er ook vrouwen mee deden sorry voor dat succes met jullie spel
-
aggro3101
Ja er stond inderdaad grapje. Wij spelen ook op DUINDIGT, ALKMAAR en de grasbanen en de KORTEBAAN.
Ja de vrouwen in NORG/RODEN zijn ook actief.
Je hoeft je excuses niet aan te bieden hoor Stef.
Ik loop al meer dn 50 jaar mee in de Draf- en Rensport. Ook in het verleden heb ik genoeg gezien en gehoord. Wij hielden ons altijd op de vlakte.
Dat is nu eenmaal het beste. Wij kwamen voor de paarden en niet voor het gajes wat er omheen liep.
De Draf- en Rensport leven nu en in het verleden van Weddenschappen. Daar ontkomt men niet aan. Er moet brood op de plank komen voor de hardwerkende pikeurs en hun personeel.
Ja de vrouwen in NORG/RODEN zijn ook actief.
Je hoeft je excuses niet aan te bieden hoor Stef.
Ik loop al meer dn 50 jaar mee in de Draf- en Rensport. Ook in het verleden heb ik genoeg gezien en gehoord. Wij hielden ons altijd op de vlakte.
Dat is nu eenmaal het beste. Wij kwamen voor de paarden en niet voor het gajes wat er omheen liep.
De Draf- en Rensport leven nu en in het verleden van Weddenschappen. Daar ontkomt men niet aan. Er moet brood op de plank komen voor de hardwerkende pikeurs en hun personeel.