Programma Victoria Park 10 juni en Aduard op 15 Juni 20222
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 440 times
Re: Programma Victoria Park 10 juni en Aduard op 15 Juni 20222
Gelukkig weer wat meer koersen op het VPW, met ook enkele grotere deelnemersvelden (maar ook een koers met slechts vijf paardjes, als hierin maar niet ook nog 'ns een schrapper komt).
M'n Paard van de Dag is FADO DE PADD, ongelooflijk wat John Dekker - ook met dank aan A. de Wrede - allemaal presteert met deze draver. Het opgestreken prijzengeld gaat naar een goed doel, vandaar.
Ook erg benieuwd naar GIO CASH, koers 1.
Rijder van de Dag?: André Bakker, doet mee in twee
koersen.
De weersverwachting voor vrijdag: 21gr. 🌤
Succes.
M'n Paard van de Dag is FADO DE PADD, ongelooflijk wat John Dekker - ook met dank aan A. de Wrede - allemaal presteert met deze draver. Het opgestreken prijzengeld gaat naar een goed doel, vandaar.
Ook erg benieuwd naar GIO CASH, koers 1.
Rijder van de Dag?: André Bakker, doet mee in twee
koersen.
De weersverwachting voor vrijdag: 21gr. 🌤
Succes.
- LostInHarnessracing
- Professional
Zie dat er voor vandaag op twee manieren kan ingezet. PMU en de 'gewone' ZEturf-pool. Het mooie is dat er in de gewone pool nu al quoteringen zichtbaar zijn, bij PMU is dat altijd superlaat. Het nog mooiere is dat je bij je favoriete paard even kunt checken in welke pool de quotering het hoogst staat en daar dan inzetten.
Kan er niet bij zijn, afspraak in zkh Emmen om 11.00u en dit kan wel uur duren. Wordt me te gek om daarna nog af te reizen. Gelukkig online wel te volgen.
Succes met uw spel.
Kan er niet bij zijn, afspraak in zkh Emmen om 11.00u en dit kan wel uur duren. Wordt me te gek om daarna nog af te reizen. Gelukkig online wel te volgen.
Succes met uw spel.
-
jelliep
Denk eerder dat het andersom moet zijn n.l ongelofelijk wat moet zijn AO de wrede en niet A presteert met het paard Fado en dan de rijder.
- LostInHarnessracing
- Professional
Ja, het moet andersom zijn. Bedoelde ik ook maar de pikeur stuurt het paardje naar de resultaten.jelliep schreef: 10 jun 2022, 08:18 Denk eerder dat het andersom moet zijn n.l ongelofelijk wat moet zijn AO de wrede en niet A presteert met het paard Fado en dan de rijder.
In iedere post over FADO DE PADD ben ik lovend geweest geweest over A. de Wrede, wees niet bang dat die man eer tekort komt.
Dit was voorlopig m'n laatste post hier op het forum. Succes met alles en plaats wat mooie verhalen ofzo.
-
Hans Sinnige
- Amateur
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 25 times
Neem het niet zo zwaar op, jouw posts zijn een verrijking voor het forum. Dit soort kritiek gewoon voor kennisgeving aannemen, of negeren. Ik doe meestal het laatsteLostInHarnessracing schreef: 10 jun 2022, 14:25Ja, het moet andersom zijn. Bedoelde ik ook maar de pikeur stuurt het paardje naar de resultaten.jelliep schreef: 10 jun 2022, 08:18 Denk eerder dat het andersom moet zijn n.l ongelofelijk wat moet zijn AO de wrede en niet A presteert met het paard Fado en dan de rijder.
In iedere post over FADO DE PADD ben ik lovend geweest geweest over A. de Wrede, wees niet bang dat die man eer tekort komt.
Dit was voorlopig m'n laatste post hier op het forum. Succes met alles en plaats wat mooie verhalen ofzo.
-
jelliep
Wat een commotie om niets,en dan die commentaren,van ze weten van niets enz enz.
Volgens mij ging het over de post,die ging over het niet op de hoogte zijn wie de trainer is van Fado,als je iets post,kijk dan eerst of het klopt,nl de trainer van Fado is Aonne de Wrede en niet Arend de Wrede,volgens denkt hij dat het de zelfde personen zijn,dat wilde ik hiermee aangeven.
En om dan die figuur van het andere net erbij te halen is zeer zwak,die was er op uit mensen te beledigen en 1 in het bijzonder.
Er is nu nog 1 forum lid,die mooie dingen meldt van vroeger,wat ik zeer waardeer nl Greyhound.
Agro is jammer genoeg niet meer aktief met zijn mooie verhalen van vroeger en de foto,s,jammer.
a
Volgens mij ging het over de post,die ging over het niet op de hoogte zijn wie de trainer is van Fado,als je iets post,kijk dan eerst of het klopt,nl de trainer van Fado is Aonne de Wrede en niet Arend de Wrede,volgens denkt hij dat het de zelfde personen zijn,dat wilde ik hiermee aangeven.
En om dan die figuur van het andere net erbij te halen is zeer zwak,die was er op uit mensen te beledigen en 1 in het bijzonder.
Er is nu nog 1 forum lid,die mooie dingen meldt van vroeger,wat ik zeer waardeer nl Greyhound.
Agro is jammer genoeg niet meer aktief met zijn mooie verhalen van vroeger en de foto,s,jammer.
a
- LostInHarnessracing
- Professional
Had gister een k#tbezoek aan zkh, kom je thuis zit je niet te wachten op "jij zegt wel dit en dat, maar dat moet beter zijn zus en zo"
Reageerde wat impulsief. De ander zal het niet eens kwaad bedoeld hebben. Maar neem er geen woord van terug. Keer wel op schreden terug, blijf gewoon 'lid' van dit verder regelmatig best wel leuke forum.
Voor de V75'ers vanmiddag: succes met uw spel.
Reageerde wat impulsief. De ander zal het niet eens kwaad bedoeld hebben. Maar neem er geen woord van terug. Keer wel op schreden terug, blijf gewoon 'lid' van dit verder regelmatig best wel leuke forum.
Voor de V75'ers vanmiddag: succes met uw spel.
-
jelliep
Veel succes met uw spel en met de paardjes,einde voor mij met dit kinderachtige gedoe.
-
aggro3101
Kom op Cees. Negeren en gewoon doorgaan. Op bepaalde opmerkingen reageren wij ook niet meer.