Programma Victoria Park 4 maart 2022

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Greyhound
Professional
Has thanked: 463 times
Been thanked: 476 times

Programma Victoria Park 4 maart 2022

Bericht door Greyhound »

LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 541 times
Been thanked: 440 times

Re: Programma Victoria Park 4 maart 2022

Bericht door LostInHarnessracing »

Dank voor het plaatsen, Greyhound.

Weer een interessant programma. Nu is het weer een 'lunchmeeting', het is altijd wel opletten geblazen met die aanvangstijden. Gelukkig geen toestanden meer met dat eerst Testen voor Toegang.

M'n Rijder van de Dag is... Jos Verbeeck.
"Het was geweldig!" "Maar ik ben ook blij dat het afgelopen is." vernamen we recent uit de Belgische pers.
Haha, wat een kerel. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

CICERO NOA (10jr) lijkt me zeker een kanshebber voor de overwinning. En OLYMPIA NOA heeft sinds vorig zomer niet meer in wedstrijdverband gedraafd, ben heel benieuwd.

https://www.robtv.be/sport/legendarisch ... dig-134085

Go, Jos!

Speedy
Professional
Has thanked: 1330 times
Been thanked: 161 times

Bericht door Speedy »

moet jaap van rijn ergens anders rijden -----------sta nu niks aangegeven----met hem ?

kortebaan
Professional
Been thanked: 1 time

Bericht door kortebaan »

in koers 1 met paard nr 4

Speedy
Professional
Has thanked: 1330 times
Been thanked: 161 times

Bericht door Speedy »

sorry bedankt voor je reactie over het hoofd gezien ook nog een kanspaard om te winnen succes met je spel

LostInHarnessracing
Professional

Hier zien we de winnaar van koers 4, GARUDA FLIGNY op het zonovergoten Victoria Park. Maar het is wel frisjes buiten hoor.

20220304_132015.jpg
20220304_132015.jpg (2.25 MiB) 3229 keer bekeken

LostInHarnessracing
Professional

Nog wat foto,s.
Opnieuw koers 4: het deelnemersveld met GARUDA FLIGNY voorop op weg naar de finish.

En CICERO NOA, die was vandaag echt onoverwinnelijk.
Jos Verbeeck reed niet eens zelf de ereronde, dat liet ie over aan CICERO NOA en op de sulky die ene jongen die dat altijd doet; een paardje rijden terwijl pikeur wordt gehuldigd. Wat een baantje zeg.
Jos zei bij de huldiging ook: "Ik heb helemaal niets gedaan. Het paardje reed super, ik hoefde zelf niets te doen."
Misschien dat ie het daarom ongepast vind een ereronde te rijden, haha.

20220304_131311.jpg
20220304_131311.jpg (2.4 MiB) 3189 keer bekeken
20220304_121744.jpg
20220304_121744.jpg (2.86 MiB) 3189 keer bekeken

LostInHarnessracing
Professional

Wedmatig gezien had ik gister trouwens een goede dag. De eerste de beste koers waarop ik inzette meteen €440,- euro verdiend bij een inzet van nog geen tientje.
Kwartet goed, voor 0,3 ingezet en het bracht rond de 1600euro, wow. Later nog eens 150,- gewonnen. Uiteindelijk hiervan weer 80,- verloren maar toch.
A lucky day.
Wat enorm scheelt bij het bezoek aan de drafbaan zelf is dat je de paardjes live ziet (in)lopen, het voorwerk. En dan pik je de paardjes met de juiste 'attitude' er zo uit. Niet letten op quoteringen of vorige prestaties maar gewoon op hoe ze live overkomen. Daarom ook dat kwartet goed want zaten twee outsiders bij die respect. 2e en 4e werden, nou dat verbaasde me niets, kon je toch zien ja.

Op dat wedden op VPW kom ik nog terug. Met een klacht. Maar ook weer opbouwende kritiek hoor.

LostInHarnessracing
Professional

De klacht is deze: het vaardighedenniveau van het wedkassapersoneel.
Je zult misschien zeggen wat flauw om dat hier op een open forum te zetten maar heb het al op zeker drie koersdagen tegen de betreffende medewerksters gezegd maar nadien geen verbetering, ze doen er niks mee dus dan maar hier de klachten uiten.

Die oudste, wat magere, man en Bianca en die meid met dat mooie lange rode haar en nog eentje: die doen het perfect, weten en kunnen alles. Maar ze zetten iedereen maar achter die kassa's en er zijn er gewoon te veel die, nu komt de klacht, niet weten hoe je wat meer bijzondere weddenschappen moet aanslaan.
Bijv. kwartet wanorde: 'dat is er niet in deze koers' krijg je dan te horen. Wat?! "Wel waar, zeg ik dan en show m'n telefoon". Nou en dan begint het. Eh..eh.. is dat met een hekje ervoor? Ja dat weet ík niet, jíj werkt hier. (Ik weet het inmiddels wel).

Staat er inmiddels een hele rij achter je, de tijd dringt en iedereen mij aankijken maar ik vraag niets bijzonders maar dat kassapersoneel weet niet hoe het moet en gaat het elkaar vragen. Terwijl er mensen staan te wachten. En ik ging al expres op tijd naar die kassa. Beschamend. Gister twee keer gehad dat ik zei Nou laat maar zitten dan, ik doe wel wat anders: een gewoon trio.
Maar dat kwartet wanorde was achteraf wel goed geweest dus baal daar van.

Wat ik dus al drie keer heb gezegd is: "Don't get me wrong maar krijgen jullie wel regelmatig training/opfriscursus voor je job?" En dan is het van "Ja, nou, nee, ja, zou wel goed zijn ja". Nou, gebeurt gewoon niet, dat merk je.
"Deze weddenschap komt niet zoveel voor dus ik weet die code niet" krijg je dan ook nog te horen. Wat heb ik daar mee te maken, zorg dat je alles uit je hoofd of vanaf notitieschriftje kunt, dat is je werk!"

Gewoon een keer als groep met de koppen bij elkaar en training. Damn krijg je vanzelf vast ook wel meer vragen. "Oh, en hoe zit dit of dat dan eigenlijk?". Misschien kan het wel via Zoom (kostenbesparing) maar doe iets.

Weetje:
Bij een kwartet wanorde moet dus de ////// ingetypt, die zit links naast de 16... Of ik dat even wil onthouden dan kan ik dat zeggen tegen medewerkster die dat niet weet. Bizar.

Heb expres de personen benoemd die het wél goed kunnen, en niet de personen die een drama zijn want wil geen matennaaier zijn, het zijn verder alleraardigste dames allemaal maar niet goed ingewerkt voor hun werk. Kun je niet maken naar de wedder. Help ze, geef instructies.

VPW is toch gewoon een superprofessionele topbaan, nou dan.

Plaats reactie