Zet het erop, als je dit paard kent
-
a.hoegen2412
Re: Zet het erop, als je kent dit paard
Ben nog steeds aan het experimenteren om foto's te plaatsen. Heb er net 1 geplaatst van Happyline First met Joop Pool Sweepstakes te Groningen.
Ook een geweldige merrie.
Ook een geweldige merrie.
-
a.hoegen2412
Beste Rinus,
Zag je mijn foto niet duidelijk. Het nadeel is dat je er eerst op moet klikken.
Zag je mijn foto niet duidelijk. Het nadeel is dat je er eerst op moet klikken.
-
a.hoegen2412
1e foto is Gerard Hulleman met Captain Morgan.
Ik ben trouwens een aantal zeer interessante artikelen aan het lezen over de drafsport in Noord-Holland. Deze gaan over de entrainementen in De Zijpe.
Nottelman, Piet en Willem Strooper, Peter Strooper, Nico Rens, Siem Hartman, Leo Schoonhoven, Hugo Langeweg.
Tevens zijn de artikelen over De Drafsport dorpen Heiloo, 't Zandt, Callantsoog, Kalverdijk, Tuitjenhorn, Akersloot zeer de moeite waard.
Paarden, zoals Henry Videau, Hamlets Wishbone, Orsini Dragon, Dave Fez, Daimler, Milo Windspiel, Christiaan de Wet, Ideal Dear, Wellborn Dean.
Alle bekende namen komen voorbij.
Ook een paard, dat ik nooit zal vergeten is Henriëtte Signal met Piet Strooper. Ik was erbij toen deze merrie 1.16.9 liep op Duindigt.
Binnenkort zal ik een stuk over de Drafsport in Groningen op dit forum zetten.
Ik ben trouwens een aantal zeer interessante artikelen aan het lezen over de drafsport in Noord-Holland. Deze gaan over de entrainementen in De Zijpe.
Nottelman, Piet en Willem Strooper, Peter Strooper, Nico Rens, Siem Hartman, Leo Schoonhoven, Hugo Langeweg.
Tevens zijn de artikelen over De Drafsport dorpen Heiloo, 't Zandt, Callantsoog, Kalverdijk, Tuitjenhorn, Akersloot zeer de moeite waard.
Paarden, zoals Henry Videau, Hamlets Wishbone, Orsini Dragon, Dave Fez, Daimler, Milo Windspiel, Christiaan de Wet, Ideal Dear, Wellborn Dean.
Alle bekende namen komen voorbij.
Ook een paard, dat ik nooit zal vergeten is Henriëtte Signal met Piet Strooper. Ik was erbij toen deze merrie 1.16.9 liep op Duindigt.
Binnenkort zal ik een stuk over de Drafsport in Groningen op dit forum zetten.
-
a.hoegen2412
Ik vond dit de mooiste vos, die ik ooit gezien heb. Won de Sweepstakes Hengsten in 1996.
- Bijlagen
-
- Sweepstakes-Hengsten-1996-Kosmos-Groenhof-Hennie-Grift-004.jpg (171.68 KiB) 1350 keer bekeken
-
a.hoegen2412
John de Leeuw met Caen Oldeson.
- Bijlagen
-
- Caen Oldeson GZ 2015 b.jpg (112.8 KiB) 1341 keer bekeken
-
a.hoegen2412
Peter Strooper was een van mijn favoriete pikeurs. Hij wint de derby met Milo Windspiel, Paul W. Boko en Sholty Boko.
- Bijlagen
-
- Sholty Boko Derby Salvador.jpg (99.75 KiB) 1341 keer bekeken
-
- Paul W Boko Derby.jpg (63.57 KiB) 1341 keer bekeken