Rick Ebbinge

Welke beste stuurlui staan aan wal met een mening, deel het hier
Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: Rick Ebbinge

Bericht door LostInHarnessracing »

Speedy schreef: 02 jan 2023, 14:29 nou vriend dat kan ik je precies uitleggen ik vergelijk het met mij van vroeger ----
Twee overwinningen, een tweede en een knappe derde plaats. Alle races gezien. Super gereden. En de avond is nog niet voorbij voor Rick. Niet slecht voor een man die 'geen zelfvertrouwen heeft'..

Wat jij vroeger ervoer,, voelde en dacht dat zal best Speedy maar Rick kan het gewoon en is niet zomaar zijn zelfvertrouwen kwijt. Als zijn naam door de speaker op de Zweedse baan wordt genoemd klinkt daarin net zoveel respect alsof J. Kontio wordt aangekondigd. Alleen vanuit Nederland wordt als het even tegenzit gekwekt over 'geen zelfvertrouwen meer' Wat is dat toch.
Benieuwd naar D.DAY GLIDE straks, door Rick zelf getraind.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (02 jan 2023, 20:57)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Rick Ebbinge

Bericht door Speedy »

gelukkig hoeven wij niet met elkaar eens te zijn dat is jouw mening enhet andere is mij mening dat mag toch gelukkig gaat het nu prima dan zet ik het er toch ook op ik wens hem heeeeeeeeeeeeeeel veel winnaars-------------het was geen3de plaats maar 2de in de 6de koers-----of heb ik er die 3de plaats gemist zou niet weten wie dat was
Laatst gewijzigd door Speedy op 02 jan 2023, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Rick Ebbinge

Bericht door Speedy »

net weer 2de netjes gelopen en 600 euro verdiend totaal nu 8100 euro mooi toch de ander was beter hij gaat plezierig naar huis succes verder we blijven rick volgen

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Rick Ebbinge

Bericht door Speedy »

vandaag rick dead heat voor 2de en 3de plaats met bahia goed voor 1550 euro in jagersro-----------net met italy mearas 5de goed voor 1000 euro het is geen vechter geeft zich gauw gewonnen

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: Rick Ebbinge

Bericht door LostInHarnessracing »

Goh, en wat was er aan de hand met JUAN LES PINS D.E. (montékoer4) dan?
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (05 jan 2023, 14:43)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Rick Ebbinge

Bericht door Speedy »

sorry maar ik heb rick er niet op zien zitten ---------------------hij ging niet hard genoeg en misschien de rijdster niet goed genoeg anders zou ik het ook niet weten vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (05 jan 2023, 15:44)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: Rick Ebbinge

Bericht door LostInHarnessracing »

Speedy schreef: 05 jan 2023, 14:33 sorry maar ik heb rick er niet op zien zitten ---------------------hij ging niet hard genoeg en misschien de rijdster niet goed genoeg anders zou ik het ook niet weten vrienden
Nee natuurlijk zat Rick er niet op, hij is zadelrijden niet gewend waarschijnijk en straks kukelt ie er nog af en een sleutelbeenbreuk ofzo zit geen toppikeur / 'catch driver' op te wachten. Rick had een goede, lichtgewicht, Zweedse montérijdster uitgekozen én JUAN LES PINS D.E. is wel van zijn trainingsstal, vandaar dat ik dit paardje erbij neem in de beschouwingen over Rick volgen in Zweden. JUAN LES PINS was zelfs topfavoriet in de koers maar werd allerlaatse.. 🙄
Wat was er aan de hand? Zijn de paardjes bij Rick wel in goede conditie.

Met al die moderne technieken van tegenwoordig kan er best eens een live zoom meeting met Rick worden georganiseerd, even bijpraten. Tijdens Wolvega Live ofzo.
Goed plannen/afspreken, eerst even zoiets oefenen en voor de rest moet Faber Techniek zoiets wel kunnen.
Voor de fans van Rick in Nederland. People like me. Die hem volgen. JUAN LES PINS stelde echt teleur.

40 meter handicap is natuurlijk niet niets op 2140mtr maar het is monté dan gaat inhaken en manoeuvres maken natuurlijk wel een stuk makkelijker dan met sulky. En nrs 15 (nog meer meters handicap) en 13 werden respectievelijk eerst en derde. Dus wat was er aan de hand? Rick, vertel het ons; en voor de rest alle succes gewenst daar in Zweden.

De race is hier terug te kijken, de dame met de gele helm, Nr. 11.

https://www.zeturf.nl/nl/course/2023-01 ... uarimonten

Moet die race met INDIGO nog terugkijken.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (05 jan 2023, 17:32)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Rick Ebbinge

Bericht door Speedy »

helemaal mee eens dat Rick wat jij schrijft om contact te houden vind denk ik iedereen wel belangrijk hoop dat het gaat gebeuren goed bedacht vriend succes vanavond met je spel ----------------------p.s dat van rick op het paard ja dat vond ik leuk om dat er op te zetten maar slaat nergens op natuurlijk sorry zou het niet meer doen vrienden--------------weet iemand of er nog overleg was vanmiddag draverij comitee en trainers en pikeurs ik hoop dat hans er iets over verteld
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (06 jan 2023, 11:04)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Rick Ebbinge

Bericht door Speedy »

rinus wat had je willen zeggen of heb het stipje een betekenis ik kan er niet wijs van worden

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Rick Ebbinge

Bericht door Speedy »

rick wint net met lady pellini goed voor 3000 euro gefeliciteerd ga zo door nog een rit om 20uur 14 succes met leanne schermer
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (06 jan 2023, 00:09)
Waardering: 9.09%

Plaats reactie