we missen de mensen van het forum die er op waren
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1030 times
- Been thanked: 137 times
we missen de mensen van het forum die er op waren
ik begin de Henries en fam Rams Harry van Oyen Gerard Koop Ada Borst en vele anderen kom op vrienden en vriendinnen tot gauw--------een nieuwe dit jaar Myra Horst van harte welkom en zet je verhalen er maar op wat het ook is je krijgt van mij altijd antwoord succes
- LostInHarnessracing
- Professional
- Has thanked: 400 times
- Been thanked: 302 times
Re: we missen de mensen van het forum die er op waren
"We"???Speedy schreef: 01 mar 2026, 20:22 ik begin de Henries en fam Rams Harry van Oyen Gerard Koop Ada Borst en vele anderen kom op vrienden en vriendinnen tot gauw--------een nieuwe dit jaar Myra Horst van harte welkom en zet je verhalen er maar op wat het ook is je krijgt van mij altijd antwoord succes
"Ik begin..." ??
Djeez wat weer een bizarre en vooral drammende post.
Spreek voor jezelf. Ik mis de genoemden niet. A) omdat ik driewart niet eens ken en B) omdat die mensen wel een reden zullen hebben voor dat ze eerder wel wat postten en nu niet meer. Respecteer dat gewoon.
Je schrijft alsof je namens het hele forum spreekt, belachelijk.
En even later vraag je ook nog of er een lijst is met alle forumleden. En die krijg je helaas vervolgens ook nog.
Wat ga je er mee doen? Namen eruit pikken en dan hier op het forum stalken met "Hé, Jantje of Pietje ik zie dat je al sinds 2020 lid bent maar nog nooit iets hebt gepost, schrijf eens een verhaal." of "Weet iemand wie ..[nickname].. is?"
Houd eens op hiermee.
En begin hele zinnen eens met een hoofdletter.
-
jelliep
- Amateur
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 112 times
Maak je niet zo druk over komma en hoofdletter,heeft niets met de drafsport te maken,Stef is Stef en laten we dat zo laten a.u.b.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1030 times
- Been thanked: 137 times
gelukkig maak ik dat zelf nog wel uit wat ik er op zet en jij over onzin zou ik zeggen stop jij is daar mee alvast bedankt -------