Besluitvorming drafbaan Stadspark Groningen - livestream raadsvergadering 09-09-2020

Er gaat niks boven de drafbaan in Groningen
Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3902 keren

Besluitvorming drafbaan Stadspark Groningen - livestream raadsvergadering 09-09-2020

Bericht door LostInHarnessracing »

Wat een typetjes niet, die bestuurdertjes. Met hun 'Vragenuurtje'. Allemaal wanna be ministerpresidentjes anders noem je het niet zo.
Ze hebben het hoog in de bol.
Velen zijn nog nooit op de drafbaan geweest.
De besluitvorming over de drafbaan volgt later, wellicht pas na de pauze dus 20.00 uur.
Via de livestream kun je mooi het niveau volgen, en die types in de ogen kijken.

https://gemeenteraad.groningen.nl/

Zodra er iets onoorbaars in het debat gebeurt zal ik dit hier melden.
Laatst gewijzigd door LostInHarnessracing op 09 sep 2020, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3902 keren

Re: Besluitvorming drafbaan Stadspark Groningen - livestream raadsvergadering 08-09-2020

Bericht door LostInHarnessracing »

Wel vaker gemeenteraadsvergaderingen gevolgd.
Niet alleen in deze gemeente, bij dit belangrijke onderwerp nu.

Wat telkens weer opvalt is het schrijnend gebrek aan kennis over het onderwerp waarover men beslist.
Bijvoorbeeld energietransitie.
Men weet dan nog net wat zonnepanelen zijn, verder rijkt kennis of ervaring niet.

Hier komt tegenwoordig nog bij de ongeschaamde ik-wil-winnen en ik-wil-gelijk-krijgen -mentaliteit.
En alles onder een sausje van 'verbinden' en meer van dat soort blabla, maar ondertussen..

Heel benieuwd wat de heren en dames bestuurdertjes inhoudelijk weten te zeggen over de drafbaan en muziek. En de omwonenden.

Tot nu toe ongepast vrolijk gekwek van de burgervader over gasten die jarig zijn, die je niet mag kussen maar wel mag toeknikken, hihihi slijmgelach, en alle poppetjes roffelen enthousiast op de tafeltjes. Wansmakelijk! Het gaat vanavond om iets serieus: de drafbaan.

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3902 keren

Re: Besluitvorming drafbaan Stadspark Groningen - livestream raadsvergadering 08-09-2020

Bericht door LostInHarnessracing »

Er wordt erg lang stilgestaan bij een griffier of ander ambtenaartje dat er na enige jaartjes mee stopt.

Benieuwd hoe ze straks met de drafbaan Groningen (zo'n 134 jaar aan Groningen verbonden) omgaan.

a.hoegen2412
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Besluitvorming drafbaan Stadspark Groningen - livestream raadsvergadering 08-09-2020

Bericht door a.hoegen2412 »

Nou dat kereltje met zijn gelakte nageltjes maakt op mij erg veel indruk. Wat een kwal. Het wordt hoog tijd, dat hij eens een stal gaat uitmesten.
Wat een stelletje losers. Ik kijk maar niet meer, want ik erger mij kapot. Het is trouwens pauze.
Wat ik mij wel afvraag: HOEVEEL GEBOREN GRUNNEGERS zitten er eigenlijk in die raad?.
Die Chakor ziet er trouwens niet uit. Misschien slecht geslapen of heeft ze CORONA.

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3902 keren

Re: Besluitvorming drafbaan Stadspark Groningen - livestream raadsvergadering 08-09-2020

Bericht door LostInHarnessracing »

a.hoegen2412 schreef: 09 sep 2020, 17:52 Wat een kwal. Het wordt hoog tijd, dat hij eens een stal gaat uitmesten.
Wat een stelletje losers. Ik kijk maar niet meer, want ik erger mij kapot.
Hihi.
Zit ook niet te springen om die figuren te zien acteren. Want echte acteurs en actrices dat zijn het. Maar toch te belangrijk om dit niet te willen missen.
En daarna zal het drafforum hopelijk nooit meer over politiek gaan maar over de mooie sport, die gewoon voort draaft, ook in Groningen.

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3902 keren

Re: Besluitvorming drafbaan Stadspark Groningen - livestream raadsvergadering 08-09-2020

Bericht door LostInHarnessracing »

Denk dat die vrouwen van GroenLinks en Christen Unie wel een broodje paardenvlees achter de kiezen hebben, sadisten.
Als die gemeentegasten klaar zijn met hun liflafjes op gemeenschapskosten dan graag beginnen nu, het is half acht.
Arbeiders hoeven ook niet te flikken om minuten na de pauze eens op de werkplek aan te komen zetten.

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3902 keren

Re: Besluitvorming drafbaan Stadspark Groningen - livestream raadsvergadering 08-09-2020

Bericht door LostInHarnessracing »

Motie "Je kan niet parkeren in een boom" [...]

"Voorzitter, er staat eigenlijk niets negatiefs in deze motie.
Er staat ook niets positiefs in.
Er staat eigenlijk niets concreets in deze motie,"

En vervolgens wordt er - toch - gestemd.
Wat een niveau.
Houd m'n hart vast voor besluitvorming over drafbaan zometeen.

Meisje van GroenLinks hoor je al weer over 'inschattingen' 'die wij hebben gemaakt' kwekken.
Niets concreets. 'inschattingen'
En ze komt er mee weg.
Dit belooft nog wat.
Laatst gewijzigd door LostInHarnessracing op 09 sep 2020, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3902 keren

Re: Besluitvorming drafbaan Stadspark Groningen - livestream raadsvergadering 08-09-2020

Bericht door LostInHarnessracing »

"Eh.. even kijken hoor.. wat kregen we nu ook alweer.. oh ja, de drafbaan"

WTF! De burgemeester aan het woord.

Ben ant opnemen, kan even niet reageren. Misschien maar goed ook.

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3902 keren

Re: Besluitvorming drafbaan Stadspark Groningen - livestream raadsvergadering 08-09-2020

Bericht door LostInHarnessracing »

"Even pauzeren"
alweer? ze hebben net gedineerd.
Zijn ze moe ofzo? Waarvan?
Of gewetenswroeging wellicht.

Hulde aan de Stadspartij.

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3902 keren

Re: Besluitvorming drafbaan Stadspark Groningen - livestream raadsvergadering 08-09-2020

Bericht door LostInHarnessracing »

Wat een kwal, die snotneus van de Christen Unie. Met z'n laatdunkende uitspraken over 'provisorisch gerepareerd' en 'wij vinden het nog steeds onveilig"
Ga wat doen aan onveilige kruispunten bij de Emmabrug en in de Korrewegwijk! Nooit een ongeluk gebeurd op asfaltbaan drafbaan! Doe wat aan die kruispunten. Vorig jaar ook weer meerdere slachtoffers.

Plaats reactie