Spookcontract Groningen

Er gaat niks boven de drafbaan in Groningen
Dolf Rieken
Professional
Berichten: 571
Lid geworden op: 26 mar 2023, 12:17
Locatie: Voorhout
Gegeven waarderingen: 316 keren
Ontvangen waarderingen: 1780 keren

Spookcontract Groningen

Bericht door Dolf Rieken »

Met verbijstering heb ik het stuk van Peter Delis in Draf en Rensport van deze week gelezen over het contract van de KHRV met de gemeente Groningen, nu had ik toch al geen hoge pet op van gemeentepolitiek maar dit is toch wel heel bijzonder.

Het lijkt een op een spannend sciencefiction-boek en je gelooft eigenlijk niet dat het echt bestaat maar ik zal wel ondanks mijn 71 jaar en redelijk wat levenservaring toch nog steeds naïef zijn en teveel in het goede geloven.

Ik hoop dat Peter dit tot de bodem uit gaat zoeken zodat de onderste steen boven komt en het recht zal zegevieren, hij verdiend daarbij alle steun van de gehele sport, inclusief mijzelf.
Deze gebruikers waarderen Dolf Rieken voor dit bericht (totaal 3):
HenriB (20 mei 2023, 07:31) • Greyhound (20 mei 2023, 09:38) • jelliep (22 mei 2023, 19:57)
Waardering: 27.27%

Dolf Rieken
Professional
Berichten: 571
Lid geworden op: 26 mar 2023, 12:17
Locatie: Voorhout
Gegeven waarderingen: 316 keren
Ontvangen waarderingen: 1780 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door Dolf Rieken »

Ter aanvulling vind het onbegrijpelijk dat oud bestuursleden als Peter Jansen, Bert de Bey en wijlen Hr.Engels nooit eerder aan de bel getrokken hebben.

Koos van Oort kende ik als een zeer gedreven bestuurder en enthousiast eigenaar maar was ik totaal uit het oog verloren.
Deze gebruikers waarderen Dolf Rieken voor dit bericht (totaal 3):
HenriB (20 mei 2023, 07:31) • Greyhound (20 mei 2023, 09:38) • jelliep (22 mei 2023, 19:58)
Waardering: 27.27%

Hans Sinnige
Leerling
Berichten: 91
Lid geworden op: 29 jun 2020, 13:18
Gegeven waarderingen: 248 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door Hans Sinnige »

Dit is niet toegestaan, er zit copyright op. De krant is gewoon te koop voor wie het wil lezen. Als dit erop blijft staan volgen er juridische consequenties
Deze gebruikers waarderen Hans Sinnige voor dit bericht:
LostInHarnessracing (20 mei 2023, 16:00)
Waardering: 9.09%

JandeW
Amateur
Berichten: 151
Lid geworden op: 03 mei 2020, 09:56
Gegeven waarderingen: 466 keren
Ontvangen waarderingen: 417 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door JandeW »

Hans , ik weet dat je er zelf niets aan kan doen maar ik was blij dit zo te lezen. Ik heb namelijk het boek je nog niet ontvangen. Ook niet met de zaterdagpost .
Deze gebruikers waarderen JandeW voor dit bericht:
Greyhound (20 mei 2023, 15:55)
Waardering: 9.09%

kortebaan
Professional
Berichten: 926
Lid geworden op: 03 mei 2020, 12:12
Gegeven waarderingen: 1046 keren
Ontvangen waarderingen: 2252 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door kortebaan »

Hans Sinnige schreef: 20 mei 2023, 13:51 Dit is niet toegestaan, er zit copyright op. De krant is gewoon te koop voor wie het wil lezen. Als dit erop blijft staan volgen er juridische consequenties
Ben net terug van Wolvega; geen programma's te koop; uitverkocht. Miep was er helemaal mee aan.
Deze gebruikers waarderen kortebaan voor dit bericht (totaal 2):
Greyhound (20 mei 2023, 15:55) • LostInHarnessracing (20 mei 2023, 16:01)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2924
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3100 keren
Ontvangen waarderingen: 3906 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door LostInHarnessracing »

Dolf Rieken schreef: 20 mei 2023, 12:18 Ik begrijp dat vele forum bezoekers geen draf en rensport meer hebben vandaar deze primitieve publicatie omdat ik nog steeds niet over uit kan dat zulke dingen gebeuren.IMG_1490.jpegIMG_1589.jpegIMG_1590.jpeg
Hey, super. Dankjewel! Kwam speciaal even op het forum om te vragen of iemand het artikel in foto's wil plaatsen en daar is Dolf alweer ja. Mooi man. 👍.
Koop 'het drafblaadje' altijd op de baan (of krijg het daar, heel soms) en was daar niet dus artikel gemist. Het ligt hier ook niet in een kiosk ofzo (idee?..).
Ga het nog lezen.
Denk niet dat de drafbaan In Het Stadspark er mee terugkomt maar hoop van ganser harte dat er koppen gaan rollen in het gemeentebestuur, én dat er een giga compensatievergoeding in het verschiet ligt. De miljoenen worden in de politiek tegenwoordig uitgegeven alsof het niets is dus me dunkt..
Kunnen 'we' mooi een nieuwe baan aanleggen. Terug naar de vier langebanen over het zand in Nederland. Groningen zou mooi zijn maar ik opteernmeer voor Emmen. Al eens eerder gezegd en werd toen zo'n beetje weggehoond, maar daar wonen, werken en leven nog mensen, en zijn er ondernemers die drafsport wel aandurven. Ideale ligging ook. Met je Gelsenkirchen, Emmen ligt in het achterland/voorland; hoe je er maar tegenaan kijkt en er is ruimte en relatief goedkope grond.
Maar goed, dwaal wat af. Eerst het artikel lezen. Bedankt, Rolf.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Greyhound (20 mei 2023, 15:55)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2924
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3100 keren
Ontvangen waarderingen: 3906 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door LostInHarnessracing »

Hans Sinnige schreef: 20 mei 2023, 13:51 Dit is niet toegestaan, er zit copyright op. De krant is gewoon te koop voor wie het wil lezen. Als dit erop blijft staan volgen er juridische consequenties
Oeps.

Klopt ja, staat ook heel duidelijk vermeld altijd.
Uitzondering is dagprogramma koersdagen dat wel gedeeld mag.
Te laat Hans, heb foto's al gedownload. Alleen voor mezelf dus helaas. Had wel graag een en ander op social media geknald voor een groot bereik en meer kans op verontwaardiging en dus consequenties voor dat akelige stadsbestuur en dus voor vergoeding van het geleden leed.
R.I.P. Drafbaan Groningen.

Hans Sinnige
Leerling
Berichten: 91
Lid geworden op: 29 jun 2020, 13:18
Gegeven waarderingen: 248 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door Hans Sinnige »

JandeW schreef: 20 mei 2023, 14:53 Hans , ik weet dat je er zelf niets aan kan doen maar ik was blij dit zo te lezen. Ik heb namelijk het boek je nog niet ontvangen. Ook niet met de zaterdagpost .
Dan bel me even en ik mail het blad. Maar dit kan echt niet
Deze gebruikers waarderen Hans Sinnige voor dit bericht:
LostInHarnessracing (21 mei 2023, 10:13)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3543
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15616 keren
Ontvangen waarderingen: 2816 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door Speedy »

nvt
Laatst gewijzigd door Speedy op 22 mei 2023, 18:53, 2 keer totaal gewijzigd.

Dolf Rieken
Professional
Berichten: 571
Lid geworden op: 26 mar 2023, 12:17
Locatie: Voorhout
Gegeven waarderingen: 316 keren
Ontvangen waarderingen: 1780 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door Dolf Rieken »

Hans Sinnige schreef: 20 mei 2023, 13:51 Dit is niet toegestaan, er zit copyright op. De krant is gewoon te koop voor wie het wil lezen. Als dit erop blijft staan volgen er juridische consequenties
Je gaat steeds meer op jouw grote voorbeeld John Brandsen lijken Hans, die eiste ook een vergoeding voor een dagprogramma 30 jaar geleden tijdens een sponsordag ter gelegenheid van de 75e verjaardag van Joop Schoonderwoerd.

Hij moest zo nodig ook nog profiteren van de inspanningen van Ome Joop e.a. die een prachtige meeting georganiseerd hadden om met zijn copyright aan te komen kakken in plaats van een positive bijdrage te leveren.

Arrogantie ten top en er lijkt met vele abonnees minder niets veranderd, aan meerdere reacties kun je zien dat het ontvangen van een draf & rensport geen zekerheidje is en dit specifieke artikel zal ongetwijfeld ook in andere media verschijnen.

Ik zal het artikel zeker niet verwijderen dus als ik jou was zal ik de advocaten maar alvast inschakelen.
Deze gebruikers waarderen Dolf Rieken voor dit bericht (totaal 5):
kortebaan (20 mei 2023, 18:36) • Malgre Tout (20 mei 2023, 19:04) • HenriB (20 mei 2023, 20:18) • Greyhound (21 mei 2023, 07:55) • jelliep (22 mei 2023, 19:59)
Waardering: 45.45%

Plaats reactie