aggro we missen jullie wat is er aan de hand vrienden

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

aggro we missen jullie wat is er aan de hand vrienden

Bericht door Speedy »

we missen nu alles zweden en duitsland de v75 en alles waar jullie altijd melden en waarderen vrienden hoop dat het wel goed met jullie gaat we wachten op antwoord vrienden alvast bedankt-------------------------------------------------------------------------------zie net dat ze weer op forum zitten gelukkig maakt mij hele dag goed vrienden

aggro3101
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: aggro we missen jullie wat is er aan de hand vrienden

Bericht door aggro3101 »

Bedankt voor de belangstelling Stef. We hebben het op dit moment erg druk, maar komen zeker terug.
Deze gebruikers waarderen aggro3101 voor dit bericht (totaal 4):
JandeW (20 mar 2023, 09:18) • LostInHarnessracing (20 mar 2023, 09:39) • Greyhound (20 mar 2023, 11:20) • Speedy (20 mar 2023, 11:49)
Waardering: 36.36%

aggro3101
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: aggro we missen jullie wat is er aan de hand vrienden

Bericht door aggro3101 »

Laten we de realiteit eens onder ogen zien.
2 ECHTE Vrienden van ons zijn druk te verkassen naar SVERIGE. Er is voor hen als boer geen toekomst meer.
Voor wat betreft de Draf- en Rensport zien wij het zo, dat er voor wat betreft de Duindigt paarden nu al wordt uitgeweken naar Duitsland, Frankrijk, België en Zweden.
Alkmaar is een heel ander verhaal, want daar worden typische Alkmaar paarden ingeschreven.
Het grote probleem is gewoon, dat er te weinig paarden zijn om de programma's te vullen.
Wolvega en Dundigt zijn grote concurrenten van elkaar. Door de PMU op Wolvega blijft deze baan (voorlopig) nog wel in leven.
Mocht Duindigt wegvallen, dan is er op korte termijn nog geen probleem, want dan blijven de trainers gewoon doen, wat ze nu al doen. Uitwijken naar Gelsenkirchen, Berlijn en Mönchengladbach, België en Frankrijk.
Het is allemaal niet anders.
Deze gebruikers waarderen aggro3101 voor dit bericht (totaal 3):
Greyhound (20 mar 2023, 11:21) • Speedy (20 mar 2023, 11:49) • JandeW (20 mar 2023, 17:38)
Waardering: 27.27%

Greyhound
Professional
Berichten: 2800
Lid geworden op: 10 mei 2020, 10:37
Gegeven waarderingen: 6155 keren
Ontvangen waarderingen: 6477 keren

Re: aggro we missen jullie wat is er aan de hand vrienden

Bericht door Greyhound »

Ben het met Arend zijn verhaal eens, maar of Wolvega het alleen gaat redden in de toekomst weet ik niet zo zeker.
Ze hebben nu al de grootste moeite om 6 koersen per meeting te laten verrijden (het prijzengeld is het probleem niet) de trainers worden gebeld of ze nog paarden willen inschrijven om de meeting te redden. Ze passen de voorwaarden aan om de paarden te kunnen laten starten die geen punten verdient hebben om de velden (half) vol te krijgen. Met alle respect kun je geen daver aanhouden voor 8 koersen op Alkmaar en wat grasbaan meetings
(als je niet uit geloot word) om nog plezier van je paard te hebben om het te zien lopen. Als er geen amateurvoetbal zou zijn red het betaalde voetbal het ook niet, dus een top baan als Victoria Park gaat het dan ook niet redden en zeker niet zonder de PMU. Samen bereik je meer!
Deze gebruikers waarderen Greyhound voor dit bericht (totaal 3):
Speedy (20 mar 2023, 11:51) • kortebaan (20 mar 2023, 13:29) • JandeW (20 mar 2023, 17:39)
Waardering: 27.27%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: aggro we missen jullie wat is er aan de hand vrienden

Bericht door Speedy »

kijk wolvega blijft wel bestaan die zitten niet in de huiskamer of iemand ze eigen meld ze zijn steeds zoekende naar nieuwe mensen die een gezellig avondje willen hebben dan blijft er altijd wat van over ---------------------------en wolvega heeft geld achter de hand om zich nu te redden voor wat je zegt nu maar 6 koersjes geloof me dat worden er gauw meer -wat hun voor hebben als ik bijvoorbeeld met een paar nieuwe mensen naar de koers wil dan ga ik zeker naar wolvega daar kun je de mensen neer zetten dat moet je toch met mij eens zijn greyhound ------------------vanavond om 8 uur naar de streamline van wolvega kijken heel interresant is dat succes en allemaal prettige avond vrienden-----------en mooi dat aggro gereageerd hebben bedankt vrienden--------------en jullie 2 vrienden wens ik heel veel succes

Greyhound
Professional
Berichten: 2800
Lid geworden op: 10 mei 2020, 10:37
Gegeven waarderingen: 6155 keren
Ontvangen waarderingen: 6477 keren

Re: aggro we missen jullie wat is er aan de hand vrienden

Bericht door Greyhound »

Stef, het gaat niet om het geld maar om de paarden die er niet zijn om alle koersen te vullen. Ben ook naar de koers geweest met nieuw komers en alles netjes uit gelegt en gewoon een leuk programma van 10 koersen. Dat doe ik nu niet meer voor 6 koersen met 3 koersen waar 7 a 8 in paarden starten.
Thuis kun je Hans en de gasten beter verstaan dan op de baan.
Deze gebruikers waarderen Greyhound voor dit bericht:
Speedy (20 mar 2023, 16:37)
Waardering: 9.09%

aggro3101
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: aggro we missen jullie wat is er aan de hand vrienden

Bericht door aggro3101 »

Wij hebben in het verleden toen het nog goed ging en er veel publiek kwam diverse keren mensen mee naar de koers genomen. Buitenstaanders dus.
Na afloop hadden ze een zeer gezellige dag gehad, maar daarna wilden ze niet meer. Ik ga maar van mezelf uit. Je vindt het leuk en wordt besmet met het virus of je vindt het niks. Ik heb mijn leven lang al van paarden gehouden en dus was ik in 1972 verkocht. Ik kwam daarna altijd voor de paarden. Begonnen met KORJAK, FIDEEL en UNE DE MAI en dat is altijd zo gebleven Ook HENRI natuurlijk.. Ik kwam niet voor het volk wat er omheen liep. Daar hebben wij ons altijd ver van gehouden. Bovendien sloten we weddenschappen af en daar gaat het heden ten dage nog over. Ook de draf- en rensport is aan het vergrijzen.
We kunnen "schuldigen" blijven aanwijzen wat er allemaal verkeerd is gegaan, maar dat heeft geen zin. In de toekomst kunnen we beter samenwerken om er nog wat van te maken. Dit land is collectief al naar de klote en de paardensport zal daar ook niet bij achterblijven.
Laten we er het beste maar van hopen, want een flink aantal zaken hebben wij als klootjes volk toch niet in de hand.
Deze gebruikers waarderen aggro3101 voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (20 mar 2023, 16:37) • JandeW (20 mar 2023, 17:40)
Waardering: 18.18%

Greyhound
Professional
Berichten: 2800
Lid geworden op: 10 mei 2020, 10:37
Gegeven waarderingen: 6155 keren
Ontvangen waarderingen: 6477 keren

Re: aggro we missen jullie wat is er aan de hand vrienden

Bericht door Greyhound »

En zo is het en niet anders dan Arend het verwoord.
Deze gebruikers waarderen Greyhound voor dit bericht:
Speedy (20 mar 2023, 16:38)
Waardering: 9.09%

aggro3101
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: aggro we missen jullie wat is er aan de hand vrienden

Bericht door aggro3101 »

En anders hebben we om met Dit was het Nieuws te spreken: We hebben de foto's nog.
Er was ook veel humor op de drafbanen. Op Duindigt de Haagse humor. Hans Eijsvogel werd altijd Zeemeeuw genoemd en bij BELLINO II zei een kleinkind tegen zijn opa: Opa kijk eens wat een grote kop dat paard heeft en toen zei opa: Luister goed: Je opa heeft een kop en een paard heeft een hoofd. Kleinkind was meteen stil. Zo zijn er nog wel meer verhalen. Het horror paard NOORDSE STERN (voor de wedders).
Deze gebruikers waarderen aggro3101 voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (20 mar 2023, 16:38) • Greyhound (20 mar 2023, 17:34)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: aggro we missen jullie wat is er aan de hand vrienden

Bericht door Speedy »

samen werken dat is het juiste woord --maar als de ene veel doet en de ander wacht het maar af dat werkt niet -samen de schouders er onder bedoel jullie prima dus duindigt doe er wat aan succes vrienden ------------------------hebben jullie je eigen wel eens afgevraagd waar om er geen paarden zijn denk daar maar is goed over na ik kan jullie antwoorden hoop dat jullie dat ook naar mij kan vriend en laat je hart spreken hoe je er over denkt

Plaats reactie