Finn Verkaik

Welke beste stuurlui staan aan wal met een mening, deel het hier
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15382 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Finn Verkaik

Bericht door Speedy »

kijk de goede paarden vertrekken toch wel naar het buitenland om te koersen zo kenzo w kan in zweden of frankrijk ook winnen en ik denk dat ze dat ook doen de grote koersen dat is nog belangrijk in nederland de rest stelt weinig voor vind ik de kosten zijn duur tegenover wat je winnen kan word een soort hobby voor de kleintjes toch succes allemaal en alle winnaars gefeliciteerd

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15382 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Finn Verkaik

Bericht door Speedy »

allright vond het zeker geen valse start waarom het 1de band was gewoon te laat met omdraaien dat doe je zelf daar moet de starter zeker geen valse start voor geven je bent zelf als rijder verantwoordelijk voor dat is mij mening vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Hans Sinnige (10 feb 2023, 17:33)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15382 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Finn Verkaik

Bericht door Speedy »

ben het wel met allright eens -we moeten gewoon niet koersen tot dat alles veel duiderlijker is -hij bedoeld er mee zo lost je niks op op deze manier of de regels handhaven of niet starten vind ik --------------------------dan moet de vdrp het voortouw nemen maar het is altijd al zo vroeger al en nu weer de helft zegt ja en de andere zegt nee ------------gelukkig hebben we buitenland nog succes allemaal vrienden

Knutselman
Leerling
Berichten: 59
Lid geworden op: 04 mei 2020, 21:10
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 132 keren

Re: Finn Verkaik

Bericht door Knutselman »

Speedy schreef: 10 feb 2023, 19:01 ben het wel met allright eens -we moeten gewoon niet koersen tot dat alles veel duiderlijker is -hij bedoeld er mee zo lost je niks op op deze manier of de regels handhaven of niet starten vind ik --------------------------dan moet de vdrp het voortouw nemen maar het is altijd al zo vroeger al en nu weer de helft zegt ja en de andere zegt nee ------------gelukkig hebben we buitenland nog succes allemaal vrienden
Niet koersen, okay.
Hoe kijkt Frankrijk tegen deze koersen aan, neemt de omzet uit Frankrijk ook af.
Wil je eerst een publieke vriendelijke actie doen, alle deelnemers boycot het Drafsport gala.
Deze gebruikers waarderen Knutselman voor dit bericht:
Speedy (11 feb 2023, 13:27)
Waardering: 9.09%

revad
Amateur
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 jun 2020, 09:17
Gegeven waarderingen: 241 keren
Ontvangen waarderingen: 321 keren

Re: Finn Verkaik

Bericht door revad »

Aan deze kretologie hebben we niets . Hier is het moment dat de pikeurs vereniging en vereniging van eigenaren om tafel moeten met het bestuur van de SNDR en gezamenlijk tot een oplossing moeten komen ga in debat en probeer er uit te komen . Schreeuwers van af de kant daar hebben we niets aan die lopen er al genoeg . Ik denk dat je kunt eisen duidelijke regel omschrijving en het zweep gebruik gewoon verbieden een paard naar het einde toe stimuleren moet kunnen op een nette manier . Wees wijs en probeer het in debat goed op te lossen . Nieuwe regels geven altijd commotie en daar kan je met een goed gesprek tot oplossingen komen . Er hangt teveel vanaf voor al de werkende mensen die hun brood verdienen in de sport zij moeten toch hun gezin en werknemers betalen . De SNDR moet hier ook van overtuigd zijn en hun verantwoording nemen en zich hier niet makkelijk van af maken , dit is het moment om het vertrouwen terug te winnen in onze sport . Ik wens jullie veel wijsheid toe
Deze gebruikers waarderen revad voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (11 feb 2023, 13:28) • Greyhound (12 feb 2023, 09:05)
Waardering: 18.18%

kortebaan
Professional
Berichten: 917
Lid geworden op: 03 mei 2020, 12:12
Gegeven waarderingen: 1030 keren
Ontvangen waarderingen: 2214 keren

Re: Finn Verkaik

Bericht door kortebaan »

prima verwoord
Deze gebruikers waarderen kortebaan voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (11 feb 2023, 13:37) • Greyhound (12 feb 2023, 09:05)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15382 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Finn Verkaik

Bericht door Speedy »

als je de zweep verbied ---word het makkelijker om verder te praten dan word het wat geven en nemen -----------------------------maar het dieren welzijn die blijft alert daar heb het sndr rekening mee te houden --------na 1 maand zonder zweep hoor je er verder niets meer over -----------------------------dan zeg ik dat Bram Nottelman de beste pikeur was van nederland - zou zeggen vrienden kijk is naar zijn koersen van 2 jarige en ouder succes verder

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: Finn Verkaik

Bericht door LostInHarnessracing »

Speedy, jij zei laatst dat er maar weer eens om tafel moetnworden gezeten met die dierenwelzijnsclub; nou.wat mij betreft niet.
Stand your ground, dat moet de drafsport doen. Want als je de oren teveel laat hangen naar die dierenwelzijnsclub komt het niet goed. De volgende stap is dat die lui het überhaupt al zielig vinden voor een paard dat.ze een karretje moeten voorttrekken, met daarop iemand van misschien wel 80 tot 90kg, het houdt nooit op voor die lui.

Vandaag nog mooie koersen in Zweden en Frankrijk gezien en daar worden paarden volop aangespoord op een manier die hier dus gewoon verboden is sinds kort.
Zweepgebruik zeèr stringent inkaderen, maar met leidsels en 'bewegingen' dat hoort toch gewoon bij de sensationele drafsport, het is echt geen dieren kwellen.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht (totaal 4):
JandeW (11 feb 2023, 23:22) • Greyhound (12 feb 2023, 09:04) • revad (12 feb 2023, 11:10) • Speedy (12 feb 2023, 14:14)
Waardering: 36.36%

revad
Amateur
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 jun 2020, 09:17
Gegeven waarderingen: 241 keren
Ontvangen waarderingen: 321 keren

Re: Finn Verkaik

Bericht door revad »

Misschien wel slim om eens die activisten uit te nodigen om eens goed luisteren wat zij exact willen . Daar kan je je voordeel mee doen als je weet wat ze ons op willen leggen kan je daar op anticiperen ,en daar eventueel aanpassingen voor nemen mijn advies zou zijn praat met die lui hoor ze aan en schep duidelijkheid . Ze zullen nu wel in hun vuistje lachen want denk er om ! ze lezen ook ons forum
Deze gebruikers waarderen revad voor dit bericht:
Speedy (12 feb 2023, 14:14)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15382 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Finn Verkaik

Bericht door Speedy »

revad ik ben het helemaal eens met jou heb het al eerder aangegeven dat dat moet gebeuren dan weet je hoever je kan gaan maar een ding is zeker de zweep moet weg en dan word het wat makkelijker praten --------------------zo doorgaan kost enkelt maar koersen-en boettes nu gaan ze de grens over om te koersen -------------------------voorbeeld poetin en zelenski praten ook niet met elkaar en het gaat maar door wanneer is daar het einde zeg het maar-- of had Mark Rutte met Halbe Zijlstra-er heen gemoeten die zei dat hij er was geweest toch bij poetin -we leven niet in frankrijk en duitsland en zweden kijk als er morgen grote koersen worden gereden in noorwegen dan kan het wel zonder zweep
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
revad (12 feb 2023, 17:14)
Waardering: 9.09%

Plaats reactie