wolf richt schade aan .nl

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Speedy
Professional
Has thanked: 1330 times
Been thanked: 161 times

wolf richt schade aan .nl

Bericht door Speedy »

wat mij verbaasd dat de wolf blijf bestaan in nederland waar is de partij van de dieren die zo hoog woord hebben doden van pony schapen en koe las ik is toch een misdrijf of mag dat wel---dan hebben onze koerspaarden een heel mooi leven toch die worden netjes op gepast en goed verzorgt

revad
Amateur
Been thanked: 5 times

Re: wolf richt schade aan .nl

Bericht door revad »

De wolf anzich is een heel sociaal dier . Maar hoort in mijn optiek niet thuis in onze gemaakte natuur ,Maar door de groene maffia getolereerd moet worden . Waar onze paarden met veulens en al het anderen vee vrij uit mag grazen . Zij dwingen onze dieren binnen omheiningen en in de stal . In onze dicht bevolkte samenleving hoort dit dier niet thuis . Maar deze kleine minderheid milieu activisten dwingen de samenleving in een hoek . Wees op u hoede en waak voor dit soort clubs laat ze niet toe in u stal of op uw tereinen . Nu hebben ze het weer voorzien op onze drafsport nog even en dan mag niets meer . Zonder de juiste informatie vegen ze alles op een hoop en wordt de gehele sport veroordeeld . En dan te weten dat onze mensen hun stinkende best doen om hun dieren optimaal te verzorgen en zuinig op ze zijn . En dan komen die geitenwollen schreeuwerds even vertellen dat we ze mishandelen . Vandaag weer enorm genoten van de koersen in alkmaar en het klapstuk zich in de staart bevond , een geweldige winnaar good old Durk M Boko . een super draf dag met een geweldige organisatie . Proficiat 👏👏👏

Plaats reactie