genieten van pikeurs hoe ze het paard naar de finish sturen

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3524
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15533 keren
Ontvangen waarderingen: 2804 keren

Re: genieten van pikeurs hoe ze het paard naar de finish sturen

Bericht door Speedy »

ja vrienden ik moet het toch even melden het gaat over mij --ik hielp hugo langeweg-sr wel eens in die tijd op een dag zei hij tegen mij heb een paard voor jouw VENUS VOLANDO een koers in hilversum hij zei als je hem al goed van start krijgt en geen fout maakt in de koers dan hoor je bij de beste rijders van nederland en wat denk je werd keurig 2 de er waren toen zeker 50 pikeurs en toen vroeg ik hem ben ik bij de eerste 10 of zit ik tussen de 40 en 50 in hij vond het mooi maar nooit een antwoord van hem gehad en heb toch ook gewonnen bij hugo VIRGINIA UIT ZUILEN op schaersberg en mooi tijd meegemaakt bij hem wereldman toen zat hij nog in lisserbroek later ook geholpen in schagerbrug ook een hele mooie- tijd mee gemaakt met ze allen wat gaat de tijd toch hard he -----------------ook een mooie tijd mee gemaakt ook toen ik voor WILLEM VOS reed o.a.tamara rita-en anderen was altijd gezellig op schaersberg ook met de familie sjeng en rene hendrixs- grote liefhebber en hebben ook veel gewonnen vooral de grote koersen derbies-kampioenschappen en voor al CHERIE SPENCER

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3524
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15533 keren
Ontvangen waarderingen: 2804 keren

Re: genieten van pikeurs hoe ze het paard naar de finish sturen

Bericht door Speedy »

he rinus vraag het maar aan hugo sr over venus volando ik denk dat hij het wel zeker weet zo pikeur vergeet je toch niet alvast bedankt voor je antwoord vriend -------------------en morgen genieten van de koersen heel belangrijk voor jouw natuurlijk en succes met je spel

Greyhound
Professional
Berichten: 2828
Lid geworden op: 10 mei 2020, 10:37
Gegeven waarderingen: 6272 keren
Ontvangen waarderingen: 6537 keren

Re: genieten van pikeurs hoe ze het paard naar de finish sturen

Bericht door Greyhound »

Bijlagen
Sjeng en Rene 1.jpg
Sjeng en Rene 1.jpg (1012.78 KiB) 691 keer bekeken
Deze gebruikers waarderen Greyhound voor dit bericht:
Speedy (30 jan 2022, 13:27)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3524
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15533 keren
Ontvangen waarderingen: 2804 keren

Re: genieten van pikeurs hoe ze het paard naar de finish sturen

Bericht door Speedy »

heb genoten van de oude bleu de gers alles buiten om en nog zowat winnen en de pikeur hoe hij hem dreef naar de finish toe ik denk dat de pikeur moeer was dan het paard heb wel 5x de herhaling gezien ik blijf er van genieten van man en paard----te zien op dantoto .dk
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (07 feb 2022, 22:07)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3902 keren

Re: genieten van pikeurs hoe ze het paard naar de finish sturen

Bericht door LostInHarnessracing »

Bedankt voor de tip, Speedy. Heb 't niet live gezien maar ga herhaling zeker kijken. BLE DE GERS is hier ook een favoriet, werd recent nog tweede in een V75.
Tjonge, 5x teruggekeken nou dat moet wel wat zijn dan als zelfs de pikeur van Speedy Volita damals dat zegt.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (08 feb 2022, 15:25)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3902 keren

Re: genieten van pikeurs hoe ze het paard naar de finish sturen

Bericht door LostInHarnessracing »

Speedy schreef: 07 feb 2022, 14:17 heb genoten van de oude bleu de gers alles buiten om en nog zowat winnen en de pikeur hoe hij hem dreef naar de finish toe ik denk dat de pikeur moeer was dan het paard heb wel 5x de herhaling gezien ik blijf er van genieten van man en paard----te zien op dantoto .dk
Welke koers was dat precies?
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (08 feb 2022, 15:26)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3524
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15533 keren
Ontvangen waarderingen: 2804 keren

Re: genieten van pikeurs hoe ze het paard naar de finish sturen

Bericht door Speedy »

de v75 de 6de koers nr 10 vriend
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (10 feb 2022, 08:57)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3902 keren

Re: genieten van pikeurs hoe ze het paard naar de finish sturen

Bericht door LostInHarnessracing »

Bergsaker, 09-02-2022
Eerste koers van de V86 gister (die bij 8 goed bijna 300K opbracht); de hele race zag je 'm niet, paardje liep achteraan maar bij ingaan laatste bocht begint het. In no time stuurt Kjell Svanstedt BASTIAN BOOM naar de finish en dendert in 5e rij dik buitenom het hele veld voorbij en wint!

Aan een quotering van € 83,- Een 'one percenter'.
Hoe kan het hè.

De race is hier terug te kijken:

https://www.zeturf.nl/nl/course/2022-02 ... opp-6/turf
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (10 feb 2022, 19:32)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3524
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15533 keren
Ontvangen waarderingen: 2804 keren

Re: genieten van pikeurs hoe ze het paard naar de finish sturen

Bericht door Speedy »

sterke rit zege van vivid wise as met m abrivard goed getimed en een verdiende overwinning natuurlijk zoals hij de laatste keer goed afkwam en 4 de werd ---------------------ook power komt weer terug in vorm maar heel anders gereden nu door eric hij blijft voor mij nu de grootste pikeur-van frankrijk ga er maar aan staan elke keer voor een ander rijden grote klasse maar daar twijfelt niemand aan natuurlijk allemaal prettige avond vrienden----------------------kijk sommige trainers en rijders mag ik niet in frankrijk en dat geld ook anders om natuurlijk-iedereen mag-iets over mij zeggen als het maar netjes blijft ik heb daar vrede mee en dat is heel prettig-als je daar mee om kan gaan ------------------ben gelukkig niet de enigste die dat heeft-5 van de 10 mensen hebben een andere mening en dat mag toch succes verder allemaal en gezond blijven dat staat op de eerste plaats

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3902 keren

Re: genieten van pikeurs hoe ze het paard naar de finish sturen

Bericht door LostInHarnessracing »

Afgelopen zondag niet zoveel drafsport gekeken, maar nog wel even genoten van een paar koersen op Boden, Zweden.
En dan vooral de prachtige omstandigheden: een schitterende koersdag in de sneeuw. Met de zon er op en tussen de Zweedse naaldbossen gewoon een bijna sprookjesachtig gezicht die sneeuwwitte baan.

Er was ook een 'GS75' gaande. Heb niet meegedaan maar wel tevoren de afdelingen wat doorgelopen en het uiteindelijk resultaat gezien. Zeven goed bracht bijna €45.000- en zo heel superbijzonder waren de uitslagen niet: alle koersen behalve eentje werden gewonnen door de favoriet of de tweede of derde favoriet.

In afd III won verrassend EXPLOSIVE GIRL, aan een quotering van ruim 78-. Het paardje had geluk want de koploper galoppeerde in het zicht van de laatste bocht voor de finish.

De race is hier terug te kijken, op die mooie baan:

https://www.zeturf.nl/nl/course/2022-02 ... opp-6/turf
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (22 feb 2022, 18:10)
Waardering: 9.09%

Plaats reactie